Az új Mass Effectben nem lesz paragon és renegade opció, így mindenki maga döntheti majd el, hogy számára mi számít rossznak, vagy jónak. A példakép és renegát lehetőségek azért maradtak ki a játékból, mert ezek Shepard egyéniségéhez, jelleméhez kötődtek. Mac Walters az Xbox Magazinnak adatott interjú alatt magyarázta el, hogy miért szabadultak meg a régi rendszertől.

„A paragon/renegade opciók eltűnésének az oka az, hogy ezek meglehetősen Shepardre vallottak. Ezek túlságosan Shepard karakteréhez kötődtek, szóval nem igazán lett volna értelme alkalmazni őket olyankor, amikor nem ő a főhős.”

„Az aktuális rendszer sokkal inkább az egyetértésre és ellenkezésre alapszik. Azért szeretem ezt, mert a trilógia sokkal inkább olyan, hogy a Paragon stílus mellett döntök, és onnantól kezdve tudom, hogy melyik opció irányába kell mozdítanom a kurzort. Ilyenkor nem kell gondolkoznod a válaszodon, mert úgy is minden alkalommal csak a Paragon válaszra kell klikkelned.”

Az új rendszer végre nem lesz meglepetésektől mentes, nem fogjuk egyből tudni, hogy mit válasszunk. Négy (olykor pedig kettő) hangvétel közül választhatunk majd a párbeszédek alatt, hogy az általunk megálmodott szerepnek teljesen megfelelő karaktert hozhassunk létre. Walters szerint az új rendszerrel visszatérnek a régebbi típusú, önkifejezésnek és szerepjátéknak teret adó felépítéshez. Elmondása szerint most már nem a jó és rossz döntések meghozataláról szól majd a játék, hanem sokkal inkább a szerepjátszó önmagunk megvalósításáról, és az önkifejezéről.

Galéria
Kattints a galéria megtekintéséhez!

Nektek a friss információk alapján mennyire tetszik az új rendszer? Nekem nagyon.