Sokat panaszkodnak a Mass Effect: Andromedában fellelhető hibákra, főleg az arcanimációra, de a Bioware szeretne mindent megtenni azért, hogy ezeket a hibákat elhárítsák. Ennek egyik jele, hogy rögvest két elsőnapi patch is megjelent, szóval a holnapi európai megjelenéskor már jóval kevesebb problémával fogunk mi szembenézni, mint a kritikusok.
- PC
- XBOX One
- PS4
De persze a rajongók aggodalmait nehéz szerteoszlatni, így folyamatosan bombázzák a fejlesztőket Twitteren, hogy mikor lesz ez és az kijavítva. Ian S. Frazier vezető dizájner természetesen pontos részletekkel még nem szolgálhatott, de egy tweetben leszögezte, hogy már javában listázzák és javítják a hibákat, és a Bioware részéről erős támogatásra számíthatnak a játékosok.
Az arcanimáció mellett sok kritika éri a karakter kreátort, mivel az nem olyan mély, mint amire számítottak a játékosok. Fraizer két posztban is kitért erre, és elárulta, hogy szándékukban áll fejleszteni és bővíteni a játék ezen aspektusát.
Szóval, bár a Mass Effect: Andromeda más játékokhoz hasonlóan hemzseg a hibáktól, talán kicsit jobb támogatást kap majd, mint az elődei, amikben azért nem egy elég durva hiba benne maradt. Gondolok itt arra, hogy a Mass Effect 3-ban rendszeresen be lehet ragadni a Normandy pilótafülkéjében, vagy, hogy az átvezetők alatt néha kiakad a karakterek szeme, vagy kitekeredik a nyakuk. De a legszebb, amikor az Omega DLC-ben az átvezetők alatt látni, ahogy a Aria a helyére csúszik. Sőt azt is feldobhatjuk, hogy a Mass Effectben a Noveria liftjeiben a mai napig bele lehet ragadni. És ezek biza látványos, folyamatosan ismétlődő hibák, amiket jeleztek is a készítők felé, ám sosem javították ki.
Igen csak nem 2007-et hanem 2017-et írunk, az elvárási szint valahol e körül kellene hogy legyen.
De hagyjuk is az animációkat, annyi bugot "listáznak" a játékosok, hogy egy AAA terméknél nem szabad hogy elfogadott legyen. Igen is legalább kapjanak negatív vízhangot ha már a tesztelőket nem alkalmazták, pedig biztos lett volna pár rajongó aki ingyen is vállalta volna hogy végigjátssza legalább egyszer megjelenés előtt a játékot.
Ez a játék jó és szép nem tökéletes de jó ha belegondolunk hogy a játékok hogy néztek ki meg hogy voltak animálva 10 évvel ezelőtt ahhoz képest ez a játék gyönyörű. Szerintem egyszerűen nem a játék a $zar hanem némelyik játék már-már nevetségesen magasra tette a lécet és a kritikusok meg a játékosok jelentős része is elvárja hogy minden játék hozza azt a színvonalat holott ez azért elég nagy elvárás mikor ránézünk egy witcher 3-ra vagy akár az újonnan megjelent horizon zero dawn-ra olyan minőséget várnak el az emberek amit már egyszerűen nehéz létrehozni mindenki túl sokat akar aztán meg jön a rinya... A festőktől is nevetséges elvárás lenne ha mindegyiktől elvárnánk hogy legalább Monalisa szintű festményt készítsen. Miért? Mert az mestermű és a játékoknál is vannak kiemelkedő játékok és vannak amik nem azok az a különbség hogy itt elvárjuk hogy minden játék mestermű legyen ami nyilván lehetetlen elvárás. Ez az én véleményem. Köszi ha végig olvastad
Ha analógiát használnék inkább hasonlítanám egy épület tervezéséhez. Ott is vannak kreatív egyedi gondolatok és kemény műszaki tartalom. És így ha egy építész csapatnak láttam a referenciáit, és más de hasonló minőségűt épületet szeretnék velük vagy más csapattal terveztetni/építtetni, elvárnám hogy az tényleg hasonló minőségű legyen. Ez nem lehetetlen elvárás, mert ez nem egy egyén egyetlen gondolatának egyszeri kivetülése (festmény) hanem egy gondosan kivitelezett, megtervezett, alázatos munka eredménye.
Én a Biowaretől sokkal többet vártam. Azt tudom, hogy vannak akiknek tetszik. Örülök neki, minden irónia vagy rosszindulat nélkül, hogy ők megtalálták benne a számításukat. Kivéve azokat (nem te) akik azt válaszolják a kritikákra, hogy: "Egy tökéletes játékot fikáznak, mert a ME3 vége óta divat fikázni a sorozatot." Sajnos van ilyen is.
Ez a játék jó és szép nem tökéletes de jó ha belegondolunk hogy a játékok hogy néztek ki meg hogy voltak animálva 10 évvel ezelőtt ahhoz képest ez a játék gyönyörű. Szerintem egyszerűen nem a játék a $zar hanem némelyik játék már-már nevetségesen magasra tette a lécet és a kritikusok meg a játékosok jelentős része is elvárja hogy minden játék hozza azt a színvonalat holott ez azért elég nagy elvárás mikor ránézünk egy witcher 3-ra vagy akár az újonnan megjelent horizon zero dawn-ra olyan minőséget várnak el az emberek amit már egyszerűen nehéz létrehozni mindenki túl sokat akar aztán meg jön a rinya... A festőktől is nevetséges elvárás lenne ha mindegyiktől elvárnánk hogy legalább Monalisa szintű festményt készítsen. Miért? Mert az mestermű és a játékoknál is vannak kiemelkedő játékok és vannak amik nem azok az a különbség hogy itt elvárjuk hogy minden játék mestermű legyen ami nyilván lehetetlen elvárás. Ez az én véleményem. Köszi ha végig olvastad
Ez a játék jó és szép nem tökéletes de jó ha belegondolunk hogy a játékok hogy néztek ki meg hogy voltak animálva 10 évvel ezelőtt ahhoz képest ez a játék gyönyörű. Szerintem egyszerűen nem a játék a $zar hanem némelyik játék már-már nevetségesen magasra tette a lécet és a kritikusok meg a játékosok jelentős része is elvárja hogy minden játék hozza azt a színvonalat holott ez azért elég nagy elvárás mikor ránézünk egy witcher 3-ra vagy akár az újonnan megjelent horizon zero dawn-ra olyan minőséget várnak el az emberek amit már egyszerűen nehéz létrehozni mindenki túl sokat akar aztán meg jön a rinya... A festőktől is nevetséges elvárás lenne ha mindegyiktől elvárnánk hogy legalább Monalisa szintű festményt készítsen. Miért? Mert az mestermű és a játékoknál is vannak kiemelkedő játékok és vannak amik nem azok az a különbség hogy itt elvárjuk hogy minden játék mestermű legyen ami nyilván lehetetlen elvárás. Ez az én véleményem. Köszi ha végig olvastad