Ez az új játék pedig nem más, mint a Mark of the Ninja, amely, ahogy a címe is utal rá, egy nindzsa terelgetését bízza ránk, ám a készítők szándéka szerint egy „igazi” nindzsáét (hasonlóan a Tenchu-szériához), aki nem nyers erőszakkal tör utat magának, hanem osonással, akrobatikus mozdulatokkal, elterelésekkel, csapdákkal. Persze a hátunkra kötött hűséges katana sem fog a hüvelyében rozsdásodni, de „őt” csak amolyan végső megoldásként fogjuk elővenni, az igazi mókát (és a bónuszpontokat) a környezet felmérése, a környezeti elemek és „játékszereink” okos ki- és felhasználása, az akció megtervezése és precíz végrehajtása jelenti. A hivatalos oldalon egyébként elérhető egy remek kis szöveges kaland (angol tudás kötelező), amely ugyanerre a mechanizmusra épül.
A grafikai megvalósítás hasonló a Shankben látottakhoz, vagyis ismét egy 2D-s, rajzfilmszerű, és tegyük hozzá: baromi hangulatos játékról van szó. Sajnos a Mark of the Ninja egyelőre csak XBLA-ra van bejelentve idén nyárra, de reménykedünk benne, hogy akárcsak a bunyós előd esetében, más platformokra is befut valamikor.
A grafikai megvalósítás hasonló a Shankben látottakhoz, vagyis ismét egy 2D-s, rajzfilmszerű, és tegyük hozzá: baromi hangulatos játékról van szó. Sajnos a Mark of the Ninja egyelőre csak XBLA-ra van bejelentve idén nyárra, de reménykedünk benne, hogy akárcsak a bunyós előd esetében, más platformokra is befut valamikor.
A coop multi meg egy káosz volt, nem láttál kb semmit, csak csapkodtad a gombokat.