A csalódást keltő első szezon után sajnos eléggé megcsappant az érdeklődés a sötét hangulatú akció-RPG iránt, ráadásul Steamen is vegyes lett a megítélése, viszont a Blizzard nagyon szépen foltozgatja és bővítgeti a Diablo 4-et, például most októberben egy vadonatúj karakterosztályt is kapunk a Spiritborn által. Egy LinkedIn-poszt alapján kiderült, hogy a Diablo 4 brutális, 150 millió dolláros bevételt generált csupán a mikrotranzakciók révén. Ez csak hozzátesz az összesen 1 milliárd dolláros összbevételhez, amit eddig hozott össze a játék.

A Diablo 4 gyorsan a Blizzard eddigi leggyorsabban fogyó játéka lett, és kevesebb mint egy hét alatt több mint 666 millió dolláros összbevételt hozott. A mikrotranzakciók miatt már több kritika is érte a Blizzardot, nemcsak az elmúlt hónapokban, de korábban, például a mobilos Diablo Immortal megjelenésekor is. A Diablo 4 piacra kerülésekor szintén érkezett több negatív visszhang a fizetős tartalmakkal kapcsolatban, azonban nagyon úgy tűnik, hogy ezek mégis elképesztő bevételt hoztak a cégnek. A hír a játék vezető termékmenedzserének LinkedIn-fiókjából származik. Ő vezeti a Diablo 4 kozmetikai boltjának monetizációs stratégiáját, amely személyre szabott csomagokat és egyéb ajánlatokat tartalmaz.