Miközben a San Franciscó-i cég elnöke, Darrell Rodriguez bejelentette a Lucidity című aranyos és hangulatos logikai-ügyességi platformcímet, azért dobott némi rágni valót azoknak is, akik egy új Star Wars-címre vágynak (bár készül jó pár a műhelyekben), esetleg kedvet kaptak akár a Telltale Games újkori részei, akár a Majom-sziget titkának felmelegítése kapcsán a régi Lucas-kalandokhoz.
Az elnök úr ugyanis a GameTrailersTV adásában elárulta, hogy jó pár saját fejlesztésű, ám eddig be nem jelentett Star Wars játék van hegesztés alatt, sőt hozzátette: nemrég találkozott pár régi kollégával, olyan legendás fickókkal, mint Tim Schafer, Dave Grossman, Ron Gilbert és Larry Holland. Mint megjegyezte: „Hát nem lenne nagyszerű együtt dolgozni velük néhány új dolgon?”
Akinek elsőre nem ugrana be semmi a nevekről, annak elárulom, hogy az első három úriember állt olyan sikerek mögött, mint a Monkey Island-széria vagy a Day of the Tentacle (akik olvasták a magazinban a Secret of Monkey Island SE tesztemet, abban leírtam, hogy volt egy érdekes easter egg változtatás a cuccban: az eredeti műben Sam és Max szobrokat találtunk egy helyszínen, a felújításban helyettük a DoTT Csáp urasága integetett), míg Larry Holland a Star Wars: X-Wing és Star Wars: TIE Fighter atyja. Hm, csábítóan hangzik, nemde?
Az elnök úr ugyanis a GameTrailersTV adásában elárulta, hogy jó pár saját fejlesztésű, ám eddig be nem jelentett Star Wars játék van hegesztés alatt, sőt hozzátette: nemrég találkozott pár régi kollégával, olyan legendás fickókkal, mint Tim Schafer, Dave Grossman, Ron Gilbert és Larry Holland. Mint megjegyezte: „Hát nem lenne nagyszerű együtt dolgozni velük néhány új dolgon?”
Akinek elsőre nem ugrana be semmi a nevekről, annak elárulom, hogy az első három úriember állt olyan sikerek mögött, mint a Monkey Island-széria vagy a Day of the Tentacle (akik olvasták a magazinban a Secret of Monkey Island SE tesztemet, abban leírtam, hogy volt egy érdekes easter egg változtatás a cuccban: az eredeti műben Sam és Max szobrokat találtunk egy helyszínen, a felújításban helyettük a DoTT Csáp urasága integetett), míg Larry Holland a Star Wars: X-Wing és Star Wars: TIE Fighter atyja. Hm, csábítóan hangzik, nemde?
Esetleg össze is lehetne kombinálni a dolgokat.
SW-kalandjáték így hirtelen nem jut az eszembe.
Ez a kijelentés nekem személy szerint fájt. Úgy érzem ezzel a mondattal nem aratnál osztatlan sikert egy 20as éveiben járó társaságban, sőt talán még a nők is sorban állnának a szakállakért, csak hogy részt vehessenek nyilvános kövezésedben .
Nekem a Star Warsos cuccok is tetszenek, de az én szememben a Lucas Arts akkor volt a legnagyobb, mikor a 2Ds kalandjátékokat dobálta kifele. Ha nem próbáltad, akkor mindenképpen tedd meg! Ha túlteszed magad azon, hogy "csúnya a grafikája" olyan játékélményben lesz részed, amit a mai játékok nagy részétől nem kapsz meg.
Én meg azt nem értem, h ezekkel az idétlen Star Wars játékokkal hogy lehet játszani. Szinte mindet próbáltam, de egyszerűen az összes lineáris! (Bárcsak ennyi bajuk lett volna...)
A Monkey Island, Day Of The Tentacle, Full Trottle, Sam&Max teljesen más világ, és hidd el, h sokkal értékesebb dolgokat tartalmaz, mint a Star Wars bármelyik része is...
ÉS még mielőtt bárki válaszolna, csak hogy tudjátok két féle vélemény létezik: az enyém, és a hibás! Ennek fényében írjatok!
Ugyan ez vonatkozik a kalandjátékokra is. Attól, hogy mostanság nem árasztják el a piacot ezek a játékok, az nem jelenti azt, hogy ez a stílus csak úgy eltűnne, mindig lesz igény jó kalandjátékokra (A Vampire Story, Sam&Max sorozat, So Blonde, csak a maik közül említve párat, vagy a jövőben megjelenőek: Syberia 3, TLJ2, DF Chapters).
Szóval bocs a kalandjáték-fanoktól, de én meg, mint Star Wars-fan kipróbálnám végre a kor igényeinek megfelelően az X-Winget. (Igaz, a Rogue Squadronnal sokat játszottam, de az azért lepkefing az X-Winghez képest .)
NY124, igen szüksége van olyanokra a mai generációnak. Miért ne lenne? Azért mert nem fog 10 millió példány fogyni belőlük, még szükség van rájuk. Nehogy már állandóan csak az FPS meg MMO fanok igényei legyenek kielégítve.
A Sam & Max nagyon jó volt, nekem is bejött. De amint a mondás tartja: egy fecske nem csinál nyarat.