A hét közepén megtudtuk, hogy a Lucasarts egy vadonatúj játékot fog bejelenteni a Gametrailers TV aktuális adásában, de ami fogadott minket, nem az volt amit vártunk, hiszen sokan egy új kalandjátékra számítottak a Monkey Island–széria fejlesztőitől, így kár is volna szépíteni a dolgot: egy kissé csalódás volt a Lucidity leleplezése, ám a negatív első benyomást követték az első információk és játékmenet-videók, amik alapján már nem is tűnik olyan rossznak a cucc.
A játék során az a feladat vár ránk, hogy a gép által irányított Sophie-t különböző tereptárgyak (rugók, lépcsők, stb.) elhelyezésével eljuttassuk a pálya egyik végéből a másikba, miközben különböző rovarok és egyéb állatok törnek az életére, tehát a játék nem is igazán egy platformcím, inkább kirakósok sorozata, hiszen a megfelelő sorrendben kell pakolgatni a tárgyakat a lányka elé a siker érdekében.
A Lucidity a tervek szerint október 7-én fog megjelenni Xbox 360-ra (XBLA) és PC-re.
A játék során az a feladat vár ránk, hogy a gép által irányított Sophie-t különböző tereptárgyak (rugók, lépcsők, stb.) elhelyezésével eljuttassuk a pálya egyik végéből a másikba, miközben különböző rovarok és egyéb állatok törnek az életére, tehát a játék nem is igazán egy platformcím, inkább kirakósok sorozata, hiszen a megfelelő sorrendben kell pakolgatni a tárgyakat a lányka elé a siker érdekében.
A Lucidity a tervek szerint október 7-én fog megjelenni Xbox 360-ra (XBLA) és PC-re.
Mondjuk World of Goo-nak se volt egy egetrengetően szép grafikája, mégis élvezet volt végigvinni.
Zoe01: "Ha valaminek már egyszerűbb a megjelenítése, játékmenete, az már a többség szemében (tisztelet annak a kevés kivételnek) gagyi, bugyuta, lótúró, meg különben is milyen már, hogy nem sztájvolysz44."
Ez nyilván abból adódik, h mi más korosztály vagyunk, mint itt a többség, és mi tudunk örülni olyan dolgoknak, ami a mai játékok 90%-ból hiányzik. Pl a hangulat (!). Az itt látott videók alapján nekem a braid féle világ ugrott be (csak hogy a modern korból idézzek..), és nagyon tetszik a zene is, amit a videókban hallottam. Ilyenkor nem lehet még rendes véleményt mondani semmilyen játék felett, nemhogy kritikát alkotni...
(off: a mostani játékos ifjúságnak meg csak annyit mondanék, h bizonyára én vagyok begyepesedett, de pl mmo-t soha nem játszanék és tudjátok miért? Mert nekem van életem, és előbb megyek le focizni a haverokkal, meg sörözni, minthogy a gép előtt száradjak úgymond kapcsolatfenntartás ürügyén... hagyjuk már....)
A World of Goo óta én már teljesen másként tekintetek az ilyen játékokra (előtte se ítéletem el őket, ha esetleg nem tetszett). Egy próbát megér majd ez is
Meg akkor ilyen alapon a klasszikus tetris játékokat sem nevezhetnénk játékoknak, mert tulajdonképpen ott is csak a helyükre rakod az egyes alakzatokat. Itt szerintem pont az adja a játék egyediségét, hogy nem irányíthatjuk közvetlenül a karakterünket, hanem tulajdonképpen nekünk kell a helyes irányba terelgetnünk őt.
Én a véleményalkotással megvárom minimum a demót, ha lesz...
Az is butaság, már bocsánat, hogy a LucasArts a kalandjátékokhoz ért. Nem, már nem, mert a kalandrészlege évtizede feloszlott.
Nekem tetszik a cucc, nem értem, miért lenne gagyi, és egy ilyen játék láttán miért jönnek az olyan kommentek automatikusan, hogy 3-8 éveseknek, meg tíz év alattiak való... Nem, ez annak való, akinek tetszik, legyen három vagy negyvenhárom éves... Ilyen erővel a Crayon Physics is egy "bugyuta játék" kisgyerekeknek, mert mindenféle ábrákat kell rajzolgatni egy papírra... Közben az utóbbi évek egyik leginnovatívabb játéka, ki lehet próbálni... Már ha valaki hajlandó félretenni az előítéleteit, és hajlandó picit gondolkodni...
LucasArts =/= SW, legalábbis szerintem nem. Nem tudom sokaknak mi baja van azzal, hogy most a cég végre valami újat is ki szeretne próbálni, nem csak a már unalomig ismert brandjét nyomatja.
Komolyan mondom, már lassan nekem kellene szégyellnem magam így 23 évesen, mert egy ilyen játékot várok. Nekem a Braid is nagyon bejött, az eddigi videók alapján szerintem ez is tetszeni fog.