A Bakacsinerdő (vagy a Szobotka Tibor-féle Babós fordításban a Setéterdő) igazán legendás hely a tolkieni mitológiában –- már azok számára, akik nem hiszik azt, hogy a film csak úgy a levegőből született, vagy, ahogy egyszer pár tizenéves sráctól a villamoson hallottam, annyira jól sikerült, hogy megbízták a Harry Potter írónőjének apját, hogy csináljon belőle könyvet. A zseniális nyelvészprofesszor egész életen át írt mitológiájában (abból is a Babóban, illetve Hobbitban) igen komoly szerepet kap ez a helyszín -– Zsákos Bilbó és törpe társai itt tévednek el majdnem menthetetlenül, és bizony innen származik az a Legolas is, aki -– legalábbis Peter Jackson szerint -– egymaga leterít egy hegymagas olifántot. Ezt a helyszínt helyezi címbe a Gyűrűk Ura internetes szerepjáték legújabb küldetéslemeze, a Siege of Mirkwood.
A hihetetlenül jól sikerült Mines of Moria után úgy látszik, a Turbine vérszemet kapott -– abban pedig csak reménykedhetünk, hogy nem lichi... bocsánat, kicsi újdonságok kerülnek a vadonatúj expanzióba. A bejelentés mindenesetre jól hangzik: folytatják a sztorit, ezúttal Dol Goldurba, a Mágus (később Szauron) egyik helyőrségébe kalandozhatunk, Galadriel úrnő és Celeborn nagyúr parancsait követve. Hogy ezt megtehessük -– hiszen nem akármilyen helyről van szó, itt vert tanyát Szauron maga, amíg a Fehér tanács ki nem űzte onnét -– emelkedik a szintlimit 65-re, újabb virtusokat, képességeket, és kaszt-specifikus küldetéseket hozva magával.
Ha pedig elkalandoztam a játékmechanizmus felé, nézzük, mit kínál még a hozzám hasonló csendes fanatikusok számára az új LoTRO küldetéslemez! Bekerül a skirmishes csatalehetőség, amelynek segítségével teljesen véletlenszerű instance-okba kerülhetünk, új katonákat képezve, és fejlődve azokkal. Három, illetve hat játékos számára készített útvesztőkben küzdhetünk meg a minden bizonnyal alapos háttértörténeten alapuló történetet követve, miközben akár egy tucatnyian is belevághatunk a leghalálosabb küzdelembe: a nazgúlok vezére, az Angmarból való boszorkánykirály ellen. Ha pedig mindez nem volna elég, legendás tárgyainkat továbbfejleszthetjük, hogy még táposabbak, ezáltal még használhatóbbak legyenek. Megjelenés idén ősszel!
(Nincs képünk hozzá -- mármint a küldetéslemezhez -- ezért kérjük, elégedjetek meg illusztrációként az alapprogrammal, illetve az első nagy expanzióval!
A hihetetlenül jól sikerült Mines of Moria után úgy látszik, a Turbine vérszemet kapott -– abban pedig csak reménykedhetünk, hogy nem lichi... bocsánat, kicsi újdonságok kerülnek a vadonatúj expanzióba. A bejelentés mindenesetre jól hangzik: folytatják a sztorit, ezúttal Dol Goldurba, a Mágus (később Szauron) egyik helyőrségébe kalandozhatunk, Galadriel úrnő és Celeborn nagyúr parancsait követve. Hogy ezt megtehessük -– hiszen nem akármilyen helyről van szó, itt vert tanyát Szauron maga, amíg a Fehér tanács ki nem űzte onnét -– emelkedik a szintlimit 65-re, újabb virtusokat, képességeket, és kaszt-specifikus küldetéseket hozva magával.
Ha pedig elkalandoztam a játékmechanizmus felé, nézzük, mit kínál még a hozzám hasonló csendes fanatikusok számára az új LoTRO küldetéslemez! Bekerül a skirmishes csatalehetőség, amelynek segítségével teljesen véletlenszerű instance-okba kerülhetünk, új katonákat képezve, és fejlődve azokkal. Három, illetve hat játékos számára készített útvesztőkben küzdhetünk meg a minden bizonnyal alapos háttértörténeten alapuló történetet követve, miközben akár egy tucatnyian is belevághatunk a leghalálosabb küzdelembe: a nazgúlok vezére, az Angmarból való boszorkánykirály ellen. Ha pedig mindez nem volna elég, legendás tárgyainkat továbbfejleszthetjük, hogy még táposabbak, ezáltal még használhatóbbak legyenek. Megjelenés idén ősszel!
(Nincs képünk hozzá -- mármint a küldetéslemezhez -- ezért kérjük, elégedjetek meg illusztrációként az alapprogrammal, illetve az első nagy expanzióval!
Ezekre a fejleszthető katonákra nagyon kíváncsi vok vajh mennyi loremaster fog belezavarodni hogy ezentúl 2 petet kelljen egyszerre vezérelni
Ezen jót röhögtem, bár jobban belegondolva inkább szomorúnak kellene lennem.
Túlságosan telített az mmo-piac, a szabadidőm pedig még annál is kevesebb. Így ez is kimarad a számomra, pedig ha több időm lenne, lehet, hogy megpróbálkoznék vele.
Szánalmas, és mória nem akkora durranás ahogy itt áradoztok, nem csodálom hogy nem egy wow legénység játszik rajta.