A fent leírtak már nem csak ábrándok, ugyanis az EA leleplezte korábban jótékony homály mögé burkolt, készülő Gyűrűk Ura címét, ami a Conquest alcímet kapta, és a Pandemic Studiost bízták meg a fejlesztésével. Ők jelenleg a Mercenaries 2-n és egy rejtélyes Batman játékon dolgoznak, reméljük, nem jelent túlzott megterhelést egy újabb AAA kategóriás játék felvállalása - bár ha azt vesszük, hogy a Mercenaries már majdnem készen van, és a most bemutatott játékot is már jó ideje készítik, nincs okunk az aggodalomra.
A fiúknak amúgy sem idegen a feladat, hiszen a LotR: Conquest játkmenete a Star Wars Battlefrontokra fog hajazni, amiket szintén ők készítettek. Jómagam imádtam mindkét részt, hatalmas élményt nyújtott egy-egy rohamosztagost, vagy éppen Darth Vadert irányítani a filmből ismert nagy csaták újrajátszásakor. Nos a recept ezúttal is ugyanez lesz, csak jelen esetben a Gyűrűk Ura trilógiából ismert történet szerint zajlik majd a kampány - lesz a szokásos jó oldal, de átírhatjuk a történelmet Mordor seregeit vezényelve is -, és rohamosztagosok helyett orkokat, barlangi trollokat irányíthatunk, a hősök közül pedig maga Sauron, Szilszakáll vagy éppen a Balrog kacsint vissza, miközben körülöttünk zajlik az ostrom - a játéktéren egyszerre 150 NPC gyilkolja majd egymást -, igazi háborúérzetet varázsolva az ütközetekbe. Lézerpuskák helyett íjak, pengék és csatabárdok veszik át a szerepet, megspékelve némi mágiával.
A készítők célja meglehetősen egyértelmű, "olyan játékot csinálunk, ami pont azt nyújtja a rajongóknak, amit akarnak: teljes kontrollt a kard, az íj és a varázslatok felett, hogy úgy harcolhassanak az epikus csatákban, ahogyan csak akarnak - még ha a gonosz oldalt is választják" - nyilatkozta Josh Resnick, a Pandemic egyik vezetője. Elmondta még, hogy a csapat amúgy is hatalmas rajongója Tolkien világának, így teljes odaadással tudják végezni a feladatot, aminek mi külön örülünk, hiszen nincsen jobb egy olyan játéknál, amit szívvel készítenek. Természetesen lesz többjátékos módozat is az egyszemélyes kampány mellett: kooperatív módban akár négyen is játszhatunk majd, míg sima küzdelemben egyszerre 16 ember lehet az online hadszíntéren, a csata többi résztvevője statiszta lesz. Hát ezek után várjuk, mint a meszest, főleg hogy a kiadott játékképek bitang jól néznek ki, és PC-re is érkezik a cucc a két vezető konzol mellett. A megjelenést ez év őszére ígérték, csak tartsák is!
A fiúknak amúgy sem idegen a feladat, hiszen a LotR: Conquest játkmenete a Star Wars Battlefrontokra fog hajazni, amiket szintén ők készítettek. Jómagam imádtam mindkét részt, hatalmas élményt nyújtott egy-egy rohamosztagost, vagy éppen Darth Vadert irányítani a filmből ismert nagy csaták újrajátszásakor. Nos a recept ezúttal is ugyanez lesz, csak jelen esetben a Gyűrűk Ura trilógiából ismert történet szerint zajlik majd a kampány - lesz a szokásos jó oldal, de átírhatjuk a történelmet Mordor seregeit vezényelve is -, és rohamosztagosok helyett orkokat, barlangi trollokat irányíthatunk, a hősök közül pedig maga Sauron, Szilszakáll vagy éppen a Balrog kacsint vissza, miközben körülöttünk zajlik az ostrom - a játéktéren egyszerre 150 NPC gyilkolja majd egymást -, igazi háborúérzetet varázsolva az ütközetekbe. Lézerpuskák helyett íjak, pengék és csatabárdok veszik át a szerepet, megspékelve némi mágiával.
A készítők célja meglehetősen egyértelmű, "olyan játékot csinálunk, ami pont azt nyújtja a rajongóknak, amit akarnak: teljes kontrollt a kard, az íj és a varázslatok felett, hogy úgy harcolhassanak az epikus csatákban, ahogyan csak akarnak - még ha a gonosz oldalt is választják" - nyilatkozta Josh Resnick, a Pandemic egyik vezetője. Elmondta még, hogy a csapat amúgy is hatalmas rajongója Tolkien világának, így teljes odaadással tudják végezni a feladatot, aminek mi külön örülünk, hiszen nincsen jobb egy olyan játéknál, amit szívvel készítenek. Természetesen lesz többjátékos módozat is az egyszemélyes kampány mellett: kooperatív módban akár négyen is játszhatunk majd, míg sima küzdelemben egyszerre 16 ember lehet az online hadszíntéren, a csata többi résztvevője statiszta lesz. Hát ezek után várjuk, mint a meszest, főleg hogy a kiadott játékképek bitang jól néznek ki, és PC-re is érkezik a cucc a két vezető konzol mellett. A megjelenést ez év őszére ígérték, csak tartsák is!
Remélem, a játékmódokkal kreatívan fognak bánni, és eszükbe jutott az, ami nekem is, hogy pl. legyen olyan, ahol Frodót kell megvédeni, vagy megakadályozni, hogy a Gyűrűt eljuttassa a hegyre. Amolyan CTRB lenne XD ("Capture the Ringa Bearer" ), a CTF mintájára. Bár biztos ők majd azzal játszanak el, hogy gondori, vagy mordori zászlókat kelljen hurcolni XD. De szerintem ez a "vadásszunk egy kis pöcsre" nem lenne rossz. Multi szempontjából pláne.
Bár igazából szerintem ez egy Jedi Academy lesz, Battlefront keretekbe vágva, LotR skinekkel . Legalábbis nálam a Battlefront I. mindenképp olyn volt, mint egy jól megszerkesztett Battlefield 1942 mod.
Mindenesetre, ahogy rácuppantam a SW Battlefrontra a SW név miatt (ah, én is mennyit játszottam azzal), úgy erre is rá fogok a LotR miatt. Ideje lenne már TPS nézetből is megmutatni Középföldének, hogy nem az embercsőcselék az úr .
Remélem, a játékmódokkal kreatívan fognak bánni, és eszükbe jutott az, ami nekem is, hogy pl. legyen olyan, ahol Frodót kell megvédeni, vagy megakadályozni, hogy a Gyűrűt eljuttassa a hegyre. Amolyan CTRB lenne XD ("Capture the Ringa Bearer" ), a CTF mintájára. Bár biztos ők majd azzal játszanak el, hogy gondori, vagy mordori zászlókat kelljen hurcolni XD. De szerintem ez a "vadásszunk egy kis pöcsre" nem lenne rossz. Multi szempontjából pláne.
Bár igazából szerintem ez egy Jedi Academy lesz, Battlefront keretekbe vágva, LotR skinekkel . Legalábbis nálam a Battlefront I. mindenképp olyn volt, mint egy jól megszerkesztett Battlefield 1942 mod.
Mindenesetre, ahogy rácuppantam a SW Battlefrontra a SW név miatt (ah, én is mennyit játszottam azzal), úgy erre is rá fogok a LotR miatt. Ideje lenne már TPS nézetből is megmutatni Középföldének, hogy nem az embercsőcselék az úr .