A fent leírtak már nem csak ábrándok, ugyanis az EA leleplezte korábban jótékony homály mögé burkolt, készülő Gyűrűk Ura címét, ami a Conquest alcímet kapta, és a Pandemic Studiost bízták meg a fejlesztésével. Ők jelenleg a Mercenaries 2-n és egy rejtélyes Batman játékon dolgoznak, reméljük, nem jelent túlzott megterhelést egy újabb AAA kategóriás játék felvállalása - bár ha azt vesszük, hogy a Mercenaries már majdnem készen van, és a most bemutatott játékot is már jó ideje készítik, nincs okunk az aggodalomra.
A fiúknak amúgy sem idegen a feladat, hiszen a LotR: Conquest játkmenete a Star Wars Battlefrontokra fog hajazni, amiket szintén ők készítettek. Jómagam imádtam mindkét részt, hatalmas élményt nyújtott egy-egy rohamosztagost, vagy éppen Darth Vadert irányítani a filmből ismert nagy csaták újrajátszásakor. Nos a recept ezúttal is ugyanez lesz, csak jelen esetben a Gyűrűk Ura trilógiából ismert történet szerint zajlik majd a kampány - lesz a szokásos jó oldal, de átírhatjuk a történelmet Mordor seregeit vezényelve is -, és rohamosztagosok helyett orkokat, barlangi trollokat irányíthatunk, a hősök közül pedig maga Sauron, Szilszakáll vagy éppen a Balrog kacsint vissza, miközben körülöttünk zajlik az ostrom - a játéktéren egyszerre 150 NPC gyilkolja majd egymást -, igazi háborúérzetet varázsolva az ütközetekbe. Lézerpuskák helyett íjak, pengék és csatabárdok veszik át a szerepet, megspékelve némi mágiával.
A készítők célja meglehetősen egyértelmű, "olyan játékot csinálunk, ami pont azt nyújtja a rajongóknak, amit akarnak: teljes kontrollt a kard, az íj és a varázslatok felett, hogy úgy harcolhassanak az epikus csatákban, ahogyan csak akarnak - még ha a gonosz oldalt is választják" - nyilatkozta Josh Resnick, a Pandemic egyik vezetője. Elmondta még, hogy a csapat amúgy is hatalmas rajongója Tolkien világának, így teljes odaadással tudják végezni a feladatot, aminek mi külön örülünk, hiszen nincsen jobb egy olyan játéknál, amit szívvel készítenek. Természetesen lesz többjátékos módozat is az egyszemélyes kampány mellett: kooperatív módban akár négyen is játszhatunk majd, míg sima küzdelemben egyszerre 16 ember lehet az online hadszíntéren, a csata többi résztvevője statiszta lesz. Hát ezek után várjuk, mint a meszest, főleg hogy a kiadott játékképek bitang jól néznek ki, és PC-re is érkezik a cucc a két vezető konzol mellett. A megjelenést ez év őszére ígérték, csak tartsák is!
A fiúknak amúgy sem idegen a feladat, hiszen a LotR: Conquest játkmenete a Star Wars Battlefrontokra fog hajazni, amiket szintén ők készítettek. Jómagam imádtam mindkét részt, hatalmas élményt nyújtott egy-egy rohamosztagost, vagy éppen Darth Vadert irányítani a filmből ismert nagy csaták újrajátszásakor. Nos a recept ezúttal is ugyanez lesz, csak jelen esetben a Gyűrűk Ura trilógiából ismert történet szerint zajlik majd a kampány - lesz a szokásos jó oldal, de átírhatjuk a történelmet Mordor seregeit vezényelve is -, és rohamosztagosok helyett orkokat, barlangi trollokat irányíthatunk, a hősök közül pedig maga Sauron, Szilszakáll vagy éppen a Balrog kacsint vissza, miközben körülöttünk zajlik az ostrom - a játéktéren egyszerre 150 NPC gyilkolja majd egymást -, igazi háborúérzetet varázsolva az ütközetekbe. Lézerpuskák helyett íjak, pengék és csatabárdok veszik át a szerepet, megspékelve némi mágiával.
A készítők célja meglehetősen egyértelmű, "olyan játékot csinálunk, ami pont azt nyújtja a rajongóknak, amit akarnak: teljes kontrollt a kard, az íj és a varázslatok felett, hogy úgy harcolhassanak az epikus csatákban, ahogyan csak akarnak - még ha a gonosz oldalt is választják" - nyilatkozta Josh Resnick, a Pandemic egyik vezetője. Elmondta még, hogy a csapat amúgy is hatalmas rajongója Tolkien világának, így teljes odaadással tudják végezni a feladatot, aminek mi külön örülünk, hiszen nincsen jobb egy olyan játéknál, amit szívvel készítenek. Természetesen lesz többjátékos módozat is az egyszemélyes kampány mellett: kooperatív módban akár négyen is játszhatunk majd, míg sima küzdelemben egyszerre 16 ember lehet az online hadszíntéren, a csata többi résztvevője statiszta lesz. Hát ezek után várjuk, mint a meszest, főleg hogy a kiadott játékképek bitang jól néznek ki, és PC-re is érkezik a cucc a két vezető konzol mellett. A megjelenést ez év őszére ígérték, csak tartsák is!
És nem szabad az EA-s képeknek hinni...soha, de SOHA nem ad ki az EA igazi gameplay képeket, míg a játékot már a fél világ megvette...
(Lásd pl. BfMe-sorozat...még a dobozok hátoldalán is action-cam nézet van és látni az eget...ezek voltak azok amiket ponthogy nem lehetett benne...a bfme1-nek a hátoldalán ott volt a Minas Tirith-i csata irreálisan sok egységgel, plusz az is csak a kampány egyik verziójának a legvégén volt és fele akkora csata sem volt...)
És ez majdhogynem az összes EA-s játék promojára igaz...
És nem szabad az EA-s képeknek hinni...soha, de SOHA nem ad ki az EA igazi gameplay képeket, míg a játékot már a fél világ megvette...
(Lásd pl. BfMe-sorozat...még a dobozok hátoldalán is action-cam nézet van és látni az eget...ezek voltak azok amiket ponthogy nem lehetett benne...a bfme1-nek a hátoldalán ott volt a Minas Tirith-i csata irreálisan sok egységgel, plusz az is csak a kampány egyik verziójának a legvégén volt és fele akkora csata sem volt...)
És ez majdhogynem az összes EA-s játék promojára igaz...
Pedig LotR fan vagyok...pont ezért aggódok...nagyon könnyen el tudja húzni a LotR világát egy kis marketing...lásd LotROnline...itt is ez fog történni.
Másrészt: Tuti vmi kombózós izé lesz, ahol majd kipeckelsz 2 gombot és gyak a csillogó-villogó kombóeffektekkel a karakter...mert a konzolosok amúgy is így szeretik.
Megaztán a 16-os multi kicsit kevés egy ilyen stílusú játékhoz sztem...nagyobb poén lenne legalább 32, ha nem 64...
(Remélem persze hogy jó lesz...de hát ilyen kaliberű cégeknél, mint EA...mindíg nagy a rizikó a pénzéhség miatt...)
Pedig LotR fan vagyok...pont ezért aggódok...nagyon könnyen el tudja húzni a LotR világát egy kis marketing...lásd LotROnline...itt is ez fog történni.
Másrészt: Tuti vmi kombózós izé lesz, ahol majd kipeckelsz 2 gombot és gyak a csillogó-villogó kombóeffektekkel a karakter...mert a konzolosok amúgy is így szeretik.
Megaztán a 16-os multi kicsit kevés egy ilyen stílusú játékhoz sztem...nagyobb poén lenne legalább 32, ha nem 64...
(Remélem persze hogy jó lesz...de hát ilyen kaliberű cégeknél, mint EA...mindíg nagy a rizikó a pénzéhség miatt...)