Ahogy az említett tesztben írtam, a Limbo of the Lostot szöveges kaland formájában kezdte készíteni Steve Bovis Atari ST-re, majd Tim Croucher-val kiegészülve 95-ben Amigára, aztán jött egy harmadik ember, Laurence Francis, és a PC-s átdolgozás, 2002-ben, s 2008-ra el is készült a mű, amely bizony minden tekintetben elég borzalmasra sikeredett, bár a háttérképek azért dicsérhetők voltak. Ám lehet, hogy még az sem a képen látható urak műve...
Történt ugyanis, hogy a GamePlasma nevű portál éles szemű tesztelőjének nagyon ismerősek voltak a hátterek, így alaposan utánanézett gyanújának, és legnagyobb megdöbbenésére az beigazolódott: egyes képek ugyanis egy az egyben visszaköszönnek az Elder Scrolls: Oblivionban! Az említett cikkben több példa is látható (lent pár ízelítő, balra a Limbo, jobbra az Oblivion), érdemes megnézni őket, azt hiszem, elég egyértelmű a dolog. Miután ez egy úgynevezett hibrid technikájú játék, azaz 2D-s, előre renderelt háttér előtt mozgó 3D-s karakterekkel operál, valószínűleg semmi mást nem tettek az alkotók, mint készítettek egy képernyőfotót, és azt tették be háttérnek...
A hír futótűzként terjedt az interneten, azonnal megmozdult rá a közösség. A NeoGAF fórumának tagjai további nyomozásba kezdtek, és lassan összeállt egy igazán impozáns lista: Oblivion, Morrowind, Diablo II, Thief, Silent Hill 3, Painkiller, Unreal Tournament 2003/2004, Silent Hill 4, Vampire: The Masquerade – Bloodlines, World of Warcraft, Pirates of the Caribbean: At World’s End...
A játékot felkaroló TriSynergy nemrég reagált: elmondásuk szerint megdöbbentette őket a dolog, nem volt tudomásuk róla, hiszen ilyen szemmel nem vizsgálták, és nem is szokás megvizsgálni egy terméket. Megpróbálták felvenni a kapcsolatot a Majestic Studios triójával, de ők a kiadás utáni jól megérdemelt szabadságukat töltik, és nem elérhetők. A kiadó azonnali hatállyal leállította a terjesztést, míg a végére nem járnak az ügynek. A Bethesda PR képviselője, Danielle Woodyatt egyelőre annyit közölt: a képek magukért beszélnek, és a jogi osztály már dolgozik az ügyön.
Nem hinném, hogy túl sok kommentárt kell fűznöm a fentiekhez. Ha lesznek további fejlemények, még visszatérünk a dologra.
Történt ugyanis, hogy a GamePlasma nevű portál éles szemű tesztelőjének nagyon ismerősek voltak a hátterek, így alaposan utánanézett gyanújának, és legnagyobb megdöbbenésére az beigazolódott: egyes képek ugyanis egy az egyben visszaköszönnek az Elder Scrolls: Oblivionban! Az említett cikkben több példa is látható (lent pár ízelítő, balra a Limbo, jobbra az Oblivion), érdemes megnézni őket, azt hiszem, elég egyértelmű a dolog. Miután ez egy úgynevezett hibrid technikájú játék, azaz 2D-s, előre renderelt háttér előtt mozgó 3D-s karakterekkel operál, valószínűleg semmi mást nem tettek az alkotók, mint készítettek egy képernyőfotót, és azt tették be háttérnek...
A hír futótűzként terjedt az interneten, azonnal megmozdult rá a közösség. A NeoGAF fórumának tagjai további nyomozásba kezdtek, és lassan összeállt egy igazán impozáns lista: Oblivion, Morrowind, Diablo II, Thief, Silent Hill 3, Painkiller, Unreal Tournament 2003/2004, Silent Hill 4, Vampire: The Masquerade – Bloodlines, World of Warcraft, Pirates of the Caribbean: At World’s End...
A játékot felkaroló TriSynergy nemrég reagált: elmondásuk szerint megdöbbentette őket a dolog, nem volt tudomásuk róla, hiszen ilyen szemmel nem vizsgálták, és nem is szokás megvizsgálni egy terméket. Megpróbálták felvenni a kapcsolatot a Majestic Studios triójával, de ők a kiadás utáni jól megérdemelt szabadságukat töltik, és nem elérhetők. A kiadó azonnali hatállyal leállította a terjesztést, míg a végére nem járnak az ügynek. A Bethesda PR képviselője, Danielle Woodyatt egyelőre annyit közölt: a képek magukért beszélnek, és a jogi osztály már dolgozik az ügyön.
Nem hinném, hogy túl sok kommentárt kell fűznöm a fentiekhez. Ha lesznek további fejlemények, még visszatérünk a dologra.
Nyilván a játékosok nem akarnak ugyanazzal a környezettel találkozni két különböző játékban.
Nyilván a játékosok nem akarnak ugyanazzal a környezettel találkozni két különböző játékban.
Ezzel csak azok jártak jól, akiktől loptak. Valószínűleg kapnak kis kártérítést.
Ergo, több pénzük lesz, még jobb játékokat tudnak fejleszteni.
Tehát köszönjük meg a 3 skacnak, hogy pénzt invesztálnak a nagy fejlesztőkbe, kiadókba
Ezzel csak azok jártak jól, akiktől loptak. Valószínűleg kapnak kis kártérítést.
Ergo, több pénzük lesz, még jobb játékokat tudnak fejleszteni.
Tehát köszönjük meg a 3 skacnak, hogy pénzt invesztálnak a nagy fejlesztőkbe, kiadókba
Ja és hogy a játék még is, tovább rontja a dolgot...
Ja és hogy a játék még is, tovább rontja a dolgot...
Ez olyan dolog, mint aki fényes nappal autót lop. Vagy elkapják, vagy nem, de inkább igen. Ez egy igen csak nagy butaság. Minek akar valaki játékot fejleszteni, ha nincsenek ötletei, nincs hozzá tehetsége.
Ott kell fakítani, ahol van értelme.
Ez olyan dolog, mint aki fényes nappal autót lop. Vagy elkapják, vagy nem, de inkább igen. Ez egy igen csak nagy butaság. Minek akar valaki játékot fejleszteni, ha nincsenek ötletei, nincs hozzá tehetsége.
Ott kell fakítani, ahol van értelme.