Új infók kerültek napvilágra a Lightning Returns: Final Fantasy XIII-ról, hála a japán Famitsu magazinnak. A lap cikke szerint Lightning új kosztümje Nomura Tecuja munkája, de nem ez lesz az egyetlen ruha, amit hősnőnk magára ölthet. Többféle darabra számíthatunk tehát, más-más színekkel és speciális képességekkel.
A játék legfontosabb eleme a XIII-2-höz hasonlóan az idő: bár haladási iránya mindig egyenes, az NPC-k időről-időre váltogatják helyüket, és egyes küldetések is csak adott órában érhetők el. Sőt, ha egy feladatunkhoz extra adatokra van szükség, csak a megfelelő helyen és időben tehetünk szert rájuk, szóval folyton mozgásban kell lennünk.
A Lightning Returnsben egyedül Lightninget irányíthatjuk, de szó sincs akciójátékról, a körökre osztott harcrendszer itt is kulcsfontosságú. Stílusok egész sorából választhatjuk ki a nekünk megfelelő támadási sorrendet, hasonlóan a XIII-saga többi részéhez, a csaták során szerzett tapasztalati pontokat pedig karakter- és felszerelésfejlesztésekre költhetjük.
A harcrendszert "elképesztő ATB"-nek nevezték el: támadássorokat és körön kívül eső akciókat (mint hirtelen blokkolás) is hozzárendelhetünk a kontroller gombjaihoz, és Lightning is szabadon mozoghat a küzdelmek során, olyan érzést keltve, hogy nem is csak egy szereplőt, de egy komplett csapatot irányítunk. A szörnyek persze vadiújak lesznek, sosem látott képességekkel és stratégiákkal.
A Square Enix szerint ez lesz az a játék, amire minden FF XIII-rajongó várt, és minden karakter történetének lezárásával elégedettek leszünk.
A játék legfontosabb eleme a XIII-2-höz hasonlóan az idő: bár haladási iránya mindig egyenes, az NPC-k időről-időre váltogatják helyüket, és egyes küldetések is csak adott órában érhetők el. Sőt, ha egy feladatunkhoz extra adatokra van szükség, csak a megfelelő helyen és időben tehetünk szert rájuk, szóval folyton mozgásban kell lennünk.
A Lightning Returnsben egyedül Lightninget irányíthatjuk, de szó sincs akciójátékról, a körökre osztott harcrendszer itt is kulcsfontosságú. Stílusok egész sorából választhatjuk ki a nekünk megfelelő támadási sorrendet, hasonlóan a XIII-saga többi részéhez, a csaták során szerzett tapasztalati pontokat pedig karakter- és felszerelésfejlesztésekre költhetjük.
A harcrendszert "elképesztő ATB"-nek nevezték el: támadássorokat és körön kívül eső akciókat (mint hirtelen blokkolás) is hozzárendelhetünk a kontroller gombjaihoz, és Lightning is szabadon mozoghat a küzdelmek során, olyan érzést keltve, hogy nem is csak egy szereplőt, de egy komplett csapatot irányítunk. A szörnyek persze vadiújak lesznek, sosem látott képességekkel és stratégiákkal.
A Square Enix szerint ez lesz az a játék, amire minden FF XIII-rajongó várt, és minden karakter történetének lezárásával elégedettek leszünk.