A Game Rant nemrég a Lies of P játékigazgatójával, Jiwon Choi-val beszélgetett a játék néhány főellenfeléről, és konkrétan arról, hogy melyiket volt a legnehezebb megalkotni. Sok játékos szerint annyira nehézre sikerült a soulslike műfaj legújabb képviselője, a Lies of P, hogy amellett még a FromSoftware sikercímei is elbújhatnak, bár természetesen nem mindenki osztja ezt a véleményt. A Pinokkió történetét sajátosan elmesélő akció-RPG készítői mindenesetre meghallották a panaszokat, így nem sokkal a megjelenés után érkezett egy frissítés, ami sokat könnyített a kalandorok életén. Ettől függetlenül, aki a frissítés előtt vágott bele a végigjátszásba, az bizonyára hangosan káromkodott némelyik bossfightnál – innentől spoilerek.
Jiwon Choi elárulta, hogy a King of Puppets és Laxasia főellenfeleket volt a legnehezebb megalkotni. A fejlesztő szerint a King of Puppets esetében az egész célja az volt, hogy "a fázisváltás során az ellentétes koncepciókat mutassa be", vagyis a játékos előre megtervezett taktikája mehet a levesbe, ugyanis a boss teljesen eltérő mechanikákkal kezd támadni. Míg a King of Puppets tervezése igényelte a legtöbb időt, Laxasia bizonyult a legnehezebben kiegyensúlyozhatónak a Lies of P-ben. A koncepció része az volt, hogy "fenntartsa a feszültséget és a hasonló nehézségi szintet még azután is, hogy a támadási mintájában észrevehető változást mutat". Jiwon Choi szerint ez rengeteg kihívással és extra munkaórákkal járt, de érzése szerint végül mindkét esetben olyan boss született, amelyekre büszkék lehetnek.