Annak ellenére, hogy a GTA 5 AMD Gaming Evolved cím lesz PC-re, elsőként a Geforce oldalán találtak rá szemfülesebbek, hogy a DirectX 11, a 4K, és a DSR technológiák mellett a TXAA is szerepel a támogatott grafikai eljárások között.
A fentieken kívül egyéb gyakran használatos technológiát, mint a HBAO+, vagy PhysX nem szerepeltettek, ami arra enged következtetni, hogy a fizikára és haj/szőr megjelenítésére valami univerzálisabb megoldást alkalmaznak.
Úgy látszik a Rockstar tanult az előző részből "kifelejtett" AA hibájából, ez egy újabb biztató jel arra, hogy most talán egy normális PC-s portot kapunk, és nem csak lustán ülnek a konzolos eladásokból befolyt pénzhalom tetején. Már csak bírja el a vasunk az élsímítás bekapcsolását...
Nem azzal van bajom hogy kinnt van, hanem, hogy ez olyan természetesen értetődő dolog, hogy elolvasod és...fúúúú nem mondoood?
Am meg miért nem bítrná el a gépünk az élsimítást? Eleve nincs valami hű de nagy grafikája a játéknak, itt pedig a ps4/box1-ről beszélek. Vannak már most is sokkalbszebb játékok.
Az előző rész pc-s portja után pedig csak tanultak valamit rockstarék.