Bár a Mass Effect-játékok minden egyes alkalommal elégedett fejbiccentést váltottak ki a rajongókból, hála az Unreal Engine 3.0 kiváló alkalmazásának, a saját grafikusmotorral hajtott Dragon Age 1-2 egyáltalán nem hatott szépnek, sőt, a második rész kifejezetten csúnyácska volt a pasztellszínek és az alacsony poligonszámú modellek miatt. Ez persze nemcsak a játékosok, de a BioWare szemét is szúrta, így a Dragon Age III-hoz már a DICE által fejlesztett Frostbite 2-es motort licencelték, s az eredmény állítólag nem maradt el.
Az eddig mutatott egyetlen kép a játékból
Neil Thompson most az OXM-nek méltatta az engine-t, és igyekezett meggyőzni az olvasókat, hogy a Dragon Age III grafikája láttán maximálisan meg lesznek elégedve.
"Mind a Dragon Age: Origins, mind pedig a Dragon Age II a BioWare saját Eclipse motorját használta, ami kezdett megtörni a Dragon Age II megjelenésének idején. A Dragon Age III-at már a Frostbite 2 hajtja, ami egy döbbenetesen erős motor. A csapat művészei mindig csalódottak voltak, amikor látták, hogy elképzeléseik mily módon váltak valóra az Eclipse használatával. A Frostbite-tal viszont lenyűgöző dolgokat alkottak. Az előkészítési fázis idején heti programmá vált nálam, hogy csak ültem, néztem az artworköket és gyönyörködtem az elkészült munkákban -- döbbenetesen gyönyörű az egész. Szóval úgy gondolom, hogy mikor végre kiadjuk az első képeket, a játékosok nem fognak csalódni."
A Dragon Age III: Inqusition PC-re, Xbox 360-ra, PS3-ra, és talán következő generációs konzolokra jön, legalábbis az EA által elhintett infókból erre következtethetünk. Bár eredetileg úgy volt, hogy már idén boltokba kerül a játék, nemrég olyan pletykák kaptak szárnyra, hogy valószínűleg csak 2014-ben látogatunk el Orléziába.
Az eddig mutatott egyetlen kép a játékból
Neil Thompson most az OXM-nek méltatta az engine-t, és igyekezett meggyőzni az olvasókat, hogy a Dragon Age III grafikája láttán maximálisan meg lesznek elégedve.
"Mind a Dragon Age: Origins, mind pedig a Dragon Age II a BioWare saját Eclipse motorját használta, ami kezdett megtörni a Dragon Age II megjelenésének idején. A Dragon Age III-at már a Frostbite 2 hajtja, ami egy döbbenetesen erős motor. A csapat művészei mindig csalódottak voltak, amikor látták, hogy elképzeléseik mily módon váltak valóra az Eclipse használatával. A Frostbite-tal viszont lenyűgöző dolgokat alkottak. Az előkészítési fázis idején heti programmá vált nálam, hogy csak ültem, néztem az artworköket és gyönyörködtem az elkészült munkákban -- döbbenetesen gyönyörű az egész. Szóval úgy gondolom, hogy mikor végre kiadjuk az első képeket, a játékosok nem fognak csalódni."
A Dragon Age III: Inqusition PC-re, Xbox 360-ra, PS3-ra, és talán következő generációs konzolokra jön, legalábbis az EA által elhintett infókból erre következtethetünk. Bár eredetileg úgy volt, hogy már idén boltokba kerül a játék, nemrég olyan pletykák kaptak szárnyra, hogy valószínűleg csak 2014-ben látogatunk el Orléziába.
Ja és valamivel személyre szabhatóbb karakterek fejlesztés is elkélne....
+1!
Zoe01: Azért annál a .gif-nél összetettebb lett a DA2, szvsz a harcrendszerrel semmi baj nem volt.
Mintha egy, már ismert RPG-t játszanék újracsomagolva. (Morrigan kivételével a karakterek is 'üresek' voltak) 1nek elment, de újrajátszásra nálam esélytelen.
Az első DA azt mondom rendben volt. Egy igazán korrekt RPG, kisebb-nagyobb hibákkal. A történet ordítóan EPIC (kicsit talán túlságosan is LOTR feeling egyes részein) akart lenni, de azt leszámítva számomra egy igen csak kellemes RPG volt. Reménykedtem, hogy a BioWare ezt az irány fogja folytatni, kicsit jobban rágyúrva a történetre, meg a szabályrendszeren is alkalmaz itt-ott módosításokat.
Nos, sajnos nem ez történt... S, hogy mégis mit kaptunk a BioWare-től ?
http://i872.photobucket.com/albums/ab281/crooked_ferret/2ymwsit.gif
Igen, egy szerepjáték elemeket alig tartalmazó akció-játékot. Ez volt az a pont, ahol végleg hitem vesztettem a BioWare-ben.
És nem, már nem hiszek a sok marketing rizsának... a ME3-nál is mondták, hogy "hu, de visszatértünk a ME első részében megszokott RPG elemekhez". Aztán...
Hát persze, kedves BioWare. Biztos lesz itt is azonos neműekkel való közösülés, meg csuda szuper grafika. Bio földjén más szelek fújnak mostanság... már tényleg csak a "lényegre" gyúrnak.
Mike Laidlaw for president!!!! No.
Azért azt én se bánnám, ha inkább a tartalomra helyeznék a hangsúlyt, az első rész 45-50 órás kalandozása után nagyon-nagyon kevésnek hatott a második rész 20-25 órája.
A másik a harcrendszer. Úristen mennyit szentségeltem az első résznél emiatt. Borzasztó lassú,lomha idegesítő volt nekem. Sokkal jobban élveztem a második rész már-már hack n' slash kinézetét.
Meg jobban tetszett hogy nem csak egy néma hős vagyok hanem olyan ME típusú a főhős...tehát beszél van egy alap kinézete van története stb.
De hogy tényleg ne legyek közutálat tárgya elismerem, hogy az elsőben jobb volt a sztori, sokkal dark-osabb volt sokkal több vérrel és szerepjátékelemmel.
"Biztos én vagyok ennyire igénytelen, de nekem egyik résszel sem volt semmi bajom, sőt a leghangulatosabb szerepjátékok közé sorolom őket... Hiába, másfajta címeken szocializálódtam..."
Ízlések és pofonok, nem hiszem, hogy attól lesz valaki igénytelen vagy igényes, hogy melyik játék jön be neki. Tény, hogy a játékmenetnek voltak pozitív elemei, de összességében a Dragon Age II elmaradt attól a magas színvonaltól, amit az első rész prezentált -- PC-n mármint, a konzolos verziók vállalhatatlanra sikeredtek.