A Dragon Age-sorozat második része sokakban keserű szájízt hagyott, s ezt a fejlesztők is nagyon jól tudják, így a folytatás elkészítését nem veszik félvállról, s nem is sietik el azt. A munkálatok során a BioWare veterán tagjai az újoncok közreműködésével álltak neki a program elkészítéséhez, mely ilyen-olyan formában már két éve formálódik. A tervek elkészítése során meglátogatták a fórumokat, elolvasták az értékeléseket, és kikérték a játékosok véleményét, egyszóval igyekeznek megtenni mindent annak érdekében, hogy a folytatás már ne okozzon csalódást.
A játék érkezése egyáltalán nem volt titok, már hónapokkal ezelőtt nagyon is tisztában voltunk azzal, hogy jön a harmadik rész, hivatalos bejelentés azonban még csak most érkezett. A nagy hírt a BioWare egyik vezető programozójának köszönhetjük, aki a sorozat hivatalos oldalán rántotta le a leplet a Dragon Age III: Inquisitionről -- vagyis jobban mondva megerősítette a játék létezését.
A csapat egyelőre nem beszél a történetről vagy a játékmenetről, ezeket ugyanis csak akkor fogják részletesen kitárgyalni, ha már tudnak valamint mutatni. Most csak annyit tudunk, hogy egy új, a Frostbite 2-re alapozó grafikusmotoron dolgoznak, ami majd lehetővé teszi a számukra, hogy az eddigi legszebb és legkidolgozottabb játékvilágot teremtsék meg.
A Dragon Age III: Inquisition valamikor 2013 végén fog megjelenni.
Továbbá a megjelenés után egy héttel jön majd egy gigás patch ami orvosolni fogja az esetleges fagyásokat, driver-problémákat, a controllt és a bugokat.
Ekkor a rajongók felháborodását csillapítandó, kapunk egy újabb DLC-t, ami tartalmazni fog +1 kasztot és egy új végjátékot
Egy folytatás esetén nem mindent kell az alapoktól kezdeni, így könnyen lehet, hogy jó cucc kerül ki a kezükből.
A Frostbite 2-es használata örömteli hír, de igazából ha az első rész grafikájával jelenne meg egy tartalmas, összetett, változatos új rész, akkor is simán megvenném.
- Normális történetet ami figyelembe veszi az Origins, Awakening, és a 2. rész eseményeit
- Multi, és Co-op mód kihagyását
- Térjenek vissza a taktikus harcokhoz
- Hangulatos grafikát (Frosbite 2-t sz*rom le), ÉS változatos helyszíneket
- (tudom hogy lehetetlent kérek) A döntéseink TÉNYLEG legyenek kihatással a játékra
- És végül egy NORMÁLIS lezárást
Ha ezeket betartják, akkor újra bizalmat tudok fektetni a BioWare csapatba.
ostoba bugyuta (rövid) történet. bugyuta harcmenet( ha már akcót akarok ott skyrim , na ott nem kell gondolkodni).
Kiváncsian várom hogy megfogunk-e tudni valamit arról az origins-ben megismert bizonyos gyerekről