Sok játékos szerint a Mass Effect 3-mal, különösen annak befejezésével alaposan mellényúlt a BioWare, a Dragon Age 2 buktája pedig még mindig fájó pont, a cég így döntött, hogy a sárkányos sorozat harmadik részét a közösség lehető legnagyobb bevonásával készíti el.
A BioWare tehát visszaült a tervezőasztalhoz, amin persze nincs mit csodálkozni, hiszen az elmúlt időszakban egyre több panasz érkezett a játékosok részéről. A cég javítani akar, s visszaszerezni a rajongók bizalmát, amit mi csak támogatni tudunk.
„Az elmúlt évben sok időt töltöttük azzal, hogy a korábbi játékainkat vizsgáltuk, s azzal, hogy az ipar jelenleg milyen új lehetőségeket nyújt. Ezek után a Dragon Age csapat a rajongóktól is szeretne információkat, de nem csupán a fórumokon, Facebookon és Twitteren. A jövőben számos konferenciára és találkozóra el fogunk látogatni, köztük az áprilisban esedékes PAX Eastre is. Ezeken az eseményeken a legfontosabb dolog, amit tehetünk az az, hogy meghallgatjuk a játékosokat: mit jelent számukra a Dragon Age, és hogy szerintük merre kellene haladnia a sorozatnak. Nagyon izgatottak vagyunk!” -- Mark Darrah, a Dragon Age-sorozat projektvezetője.
A BioWare tehát visszaült a tervezőasztalhoz, amin persze nincs mit csodálkozni, hiszen az elmúlt időszakban egyre több panasz érkezett a játékosok részéről. A cég javítani akar, s visszaszerezni a rajongók bizalmát, amit mi csak támogatni tudunk.
Szerintem a névtelen, hang nélküli hősben az a jobb, h még jobban bele tudod élni magad a szerepbe. Legalábbis nálam így van. DA2-ben Hawke volt, ME trilógiában Shepard volt a főszerpelő, a KotOR-ban, vagy a DA első részében a karakter sokkal inkább én voltam. Ez mellé még jön az is, h a szinkronizált főszereplős játékokban (legalábbis az ME szériában) a választási lehetőségek mennyiségének kárára megy a szinkronizáció. Emellett még az tetszett nagyon a DA játékokban (ez mondjuk megvolt a 2. részben is), h nem volt sötét-világos, paragon-renegát, nyílt tenyér-zárt ököl csík, nem próbáltam meg direkt jófiú lenni, hanem úgy döntöttem minden helyzetben, ahogy szerettem volna. Nem kellet olyan döntéseket hoznom, amiket nem szerettem volna csak azért, h meglegyen az elég pontom később egy választási lehetőségnél. Így lehettem olyan karakter, aki leszúr minden lopótökfejet, aki beszól, de ugyanakkor az utolsó ezüstömet is odaadtam egy éhező családnak.
Tudom, és világéletemben gyűlöltem a névtelen hősöket. Meg a néma hősöket. Már a Kotornál is azt gondoltam, hogy mennyire zseniális játék ez, de mennyivel jobb lehetne ha beszélne a főhös. Ezért tetszik az ME ebből a szempontból jobban mint a DA. És nem hiszem, hogy a DA kevésbé lenne RPG ha megszólalna az a rohadt warden.
az EA keze van ebben a dologban benne. gyakorlatilag csinált egy rakat csapatot, amire rárakta a BioWare címkét és most ennek isszuk a levét. és sajnos ez működni fog egy darabig, mert az ember úgy van vele, hogy "jajj, hátha most ismét sikerül nagyot alkotniuk", főleg ha olyan hazugságokkal reklámozzák a termékeket mint a ME3-mat
Bw-t meg divat rugdosni Gurun is látom, gondolom mivel az ME 3 nem minden idők legjobb játéka lett, hanem csak szimplán egy zseniális játék.