A riotos srácok legújabb ráncfelvarrásának alanya a mára méltatlanul háttérbe szorult Sion lett, az eredmény pedig jól passzol a hamarosan beköszönő sötét, harrowinges hangulathoz. Élőholt barátunk a videó alapján rendkívül népszerű lesz a megjelenését követő időszakban, feltéve, hogy valóban olyan erős, mint amennyire a bemutatóvideóban tűnik. Ezt ugyebár a megjelenése előtt nem lehet tudni, de aki új bajnok vásárlásán gondolkodik, szerintem Sionra tegye félre a megtakarított pénzét!

League of Legends - Sion

Képességei:

  • Passzív: Ha elfogy az életereje, Siont elönti a düh, és azonnal teljes életerőre, hatalmas sebzésre, támadási sebességre és életlopásra tesz szert, miközben lassan elvérzik. Minden képessége helyét átveszi a Halálroham, ami gigászi, de rövid ideig tartó bónusz mozgási sebességet ad neki.
  • Q: Sion egy helyben lecövekel, felkészül, majd hatalmas erővel lendíti meg a fejszéjét maga előtt. A Megtizedelő csapás annál többet sebez, minél tovább készül fel rá Sion. Ha a csapás ereje legalább félig feltöltődik a felkészülés közben, az minden eltalált ellenfelet a levegőbe repít.
  • W: Lélekolló
    • Passzív: Sion bónusz maximális életerőre tesz szert, valahányszor megöl egy egységet.
    • Aktív: Sion egy véres pajzsot von maga köré. Ha a pajzsot nem rombolják le adott időn belül, felrobban, és varázssebzést okoz a közeli ellenfeleknek. Sion akár saját maga is felrobbanthatja a pajzsot, ha ismét aktiválja a képességet.
    • E: Gyilkos üvöltés: Sion rettentő ordítást hallat a kijelölt irányba, amivel megsebzi és lelassítja az első ellenfelet, miközben csökkenti annak páncélját is. Ha a Gyilkos üvöltés egy ellenséges miniont vagy dzsungelszörnyet talál el, Sion ordítása jelentős távolságra hátralöki azt. A hátralökött minion vagy szörny becsapódása megsebzi és lelassítja az összes eltalált ellenséges egységet.
    • E: Megállíthatatlan roham: Sion a kijelölt irányba kezd el rohanni. Folyamatosan gyorsul, és eltapossa az útjába kerülő ellenséges minionokat. A képesség ismételt aktiválásával Sion megáll és a földbe csap, amivel minden közelben tartózkodó ellenséges egységet megsebez. Ha nem aktiválja ismét a képességet, Sion hatalmas távolságra rohan, és csak akkor áll meg, ha eltalál egy ellenséges hőst, falat, vagy eléri a roham végét. Ha Sion egy ellenséges hősnek rohan neki, fellöki azt, és mindenkit megsebez a területen; ha egy falat talál el, Sion szintén mindenkit megsebez a környéken, de egy rövid időre elkábul.

The Harrowing 2014

A 4.18-as patch közeledtével bekerül a kliensbe az idei Harrowing bejentkezési képernyő is. A kísérteties hangulatú nyitóképen kívül természetesen jön még Ravenborn Leblanc és Underworld Wukong is. Valószínű, hogy az alkalomra való tekintettel ismét megvásárolhatjuk majd a spéci Ward Skineket, illetve akciósan küldhetünk Mystery Gifteket barátainknak, valamint a Legacy típusba tartozó skineket is beszerezhetjük egy ideig. Itt a lista e skinekről, évenkénti lebontásban:

League of Legends - The Harrowing

2010 (Legacy)

  • Mundo Mundo
  • Pumpkinhead Fiddlesticks
  • Kitty Cat Katarina
  • Lollipoppy
  • Zombie Ryze
  • Nosferatu Vladimir

2011 (Legacy)

  • FrankenTibbers Annie
  • Definitely Not Blitzcrank
  • Bewitching Nidalee
  • Haunting Nocturne

2012

  • Headmistress Fiora
  • Headless Hecarim
  • Haunted Maokai
  • Underworld Twisted Fate

2015-ös kísérleti jungler változtatások

A leaguecraft oldalán jelent meg egy kis szösszenet Riot Fearless és Axes tollából, melyben a 2015-ös előszezon alatti változtatásokról beszélnek. Kitűzött céljuk a „stratégiai változatosság fejlesztése”. Röviden összefoglalva arról van szó, hogy a Feral Flare megjelenése után rájöttek, hogy nagyobb változtatásokat kell eszközölniük ahhoz, hogy ne csak 1-2 stratégia működjön a dzsungeles bajnokok esetében.

Az előszezonban terveik szerint megnövelik a junglerek lehetséges céljait, melyeket elérhetnek, majd felhasználhatnak, valamint több eszközt adnak nekik, amikkel más-más eredményekre törhetnek. Például tesztelik az elképzelést, miszerint minden jungle camp extra jutalmat ad, ha használjuk a Smite spellt rajta, mint pl. counter-jungling védelem, megnövelt lane biztonság, vagy megnövelt látótáv a térképen. Ezek a minicélok várakozásaik szerint színesebb, változatosabb játékmenetet biztosíthat a junglereknek.

Ezen felül nehezíteni kívánják a dzsungelt, ami az új játékosoknak okozhat kellemetlenségeket. Jönnek majd új itemek, melyekkel nem az lesz a kérdés, hogy a játék végén tank vagy damage dealer leszel-e, hanem, hogy pl. gankelni akarsz-e a lane-eken, vagy ellopni az ellenfél dzsungelét. Elég drasztikus változtatásoknak tűnnek, és ezek csupán kísérleti jelleggel futnak, de mindenképp jó dolog, hogy a Riot évről évre eszközöl valami komolyabb változtatást, mert így minden évben bizonyos szempontból kicsit más, újabb, jobb játékkal tölthetünk el kellemes perceket-órákat.