• Közel 63 millió játékost veszített tavaly a cég
  • Ezek nagyrésze a CoD-ból esett ki
  • Aminek új része már készül

Az Activision Blizzard legutóbbi negyedéves pénzügyi jelentése szerint a vállalat játékai esetében a havi felhasználók száma jelentősen visszaesett az elmúlt évben, különösen a Call of Duty címek esetében. A visszaesés azt jelzi, hogy a Microsoft által nemrég felvásárolt játékóriás nincs a legjobb helyzetben.

A negyedéves jelentések azt mutatják, hogy az Activision Blizzard nagyjából 63 millió aktív felhasználót veszített a tavalyi évben. Az Activision szerint a Call of Duty: Warzone hibás marketingje és a Call of Duty: Vanguard alacsony eladásai voltak a legnagyobb tényezők. Ezek a játékosszámok nagyjából 18%-os nettó bevételcsökkenéshez is vezettek az előző negyedévhez képest és 22%-os visszaeséshez a tavalyi év azonos időszakához képest, ami a vállalat legalacsonyabb bevételét jelenti 2019 óta. Annak ellenére, hogy a Call of Duty nagyban hozzájárult a vállalatot ért jelentős pénzügyi csapáshoz, a sorozat idén tovább bővül. Már készül a 2019-es Call of Duty: Modern Warfare folytatása, amely állítólag a franchise eddigi "legfejlettebb élménye" lesz.