Csak nehezen adta be a derekát a Star Wars: The Old Republic, de végül a BioWare költséges MMORPG-je is beállt azon programok sorába, melyek részlegesen dobják az előfizetéses rendszert, s mikrotranzakció útján próbálnak hasznot szerezni. Persze az, hogy váltás jön a gazdasági modellben, azt jelenti, változni fog az is, hogy miként játszunk -- legalábbis azok számára, akik nem akarnak a továbbiakban fizetni.
Akik tovább fizetik a havidíjat, azok lényegében nem találkoznak számottevő különbségekkel az eddig tapasztaltakhoz képest, ám akik ingyenesen szeretnének megismerkedni a messzi-messzi galaxissal, azoknak fel kell készülni arra, hogy nem mindenhez férhetnek hozzá. A nem fizetős érdeklődők például korlátozott lehetőségeket kapnak a karakterkészítőben, hetente csak három Flashpoint-, Warzone- illetve Space Mission-eseményben vehetnek részt, csökkentett mennyiségű felszerelést tárolhatnak, valamint hosszabb várakozási időre számíthatnak belépéskor.
A visszatérő előfizetők, vagy azok, akik vásárolnak valamit a piactéren, előnyben részesített státuszba kerülnek, ami azzal jár, hogy néhány extra tartalmat feloldhatnak (sprintelés már az első szinttől, kevesebb várakozás, jobb hozzáférés a chathez), illetve kapnak egy szép kis summát a játék új fizetőeszközéből, a Cartel Coinsból.
A BioWare a későbbiek folyamán -- közelítve a téli starthoz -- jobban is részletezni fogja a különböző korlátozásokat mind szöveges, mind pedig mozgóképes formában.
Akik tovább fizetik a havidíjat, azok lényegében nem találkoznak számottevő különbségekkel az eddig tapasztaltakhoz képest, ám akik ingyenesen szeretnének megismerkedni a messzi-messzi galaxissal, azoknak fel kell készülni arra, hogy nem mindenhez férhetnek hozzá. A nem fizetős érdeklődők például korlátozott lehetőségeket kapnak a karakterkészítőben, hetente csak három Flashpoint-, Warzone- illetve Space Mission-eseményben vehetnek részt, csökkentett mennyiségű felszerelést tárolhatnak, valamint hosszabb várakozási időre számíthatnak belépéskor.
A visszatérő előfizetők, vagy azok, akik vásárolnak valamit a piactéren, előnyben részesített státuszba kerülnek, ami azzal jár, hogy néhány extra tartalmat feloldhatnak (sprintelés már az első szinttől, kevesebb várakozás, jobb hozzáférés a chathez), illetve kapnak egy szép kis summát a játék új fizetőeszközéből, a Cartel Coinsból.
A BioWare a későbbiek folyamán -- közelítve a téli starthoz -- jobban is részletezni fogja a különböző korlátozásokat mind szöveges, mind pedig mozgóképes formában.
plusz ott gondolom nagyon is jó a F2P rendszer, nem olyan mint amilyennek ez ígérkezik (igazából az itt leírtakkal az a baj, hogy annyira nem konkrét, hogy most akkor mégis mennyivel jobb az, ha én havonta fizetek)
Játszok vele, és biztosíthatlak, hogy ez a kijelentés hülyeség.
Mielőtt még valaki nekem esne eddig még egy fillért sem adtam ki a játékra, csak trialoztam és most az f2p-re várok. De, ha logikusan végiggondoljuk ennyi tartalmat, ami a kaszt sztorikat magában foglalja ingyen sehol sem lehet kapni, főleg ennyi pénzzel, amit beleöltek a fejlesztők, inkább hálásak lehetnénk, h ingyen megkapjuk.
Ingyenes Trial: Itt
F2P féle "ingyenes" verzió pedig még nem jelent meg.
"ez a trial is rém unalmas egy idő után"
Melyik játéknál volt izgalmas a trial?
nagy lesz a rajongás eleinte, de ha egy évet nem bírt ki fizetős modellként, akkor nem látom, hogy ingyenesként (főleg ilyen modell mellett) hogy lesz sikeres.
a f2p játékosokat ott szorongatják meg, ahol nem kéne (pvp-t korlátozzák, ami effektíve endgame, a sztorit meg nem, ami mindenkit érdekel).
ha fogadnom kéne hogy jelenleg melyik F2P MMO fog tovább élni, akkor nem csak az STO, de még a Champions Online is a TOR előtt végezne a listámon (bár az első kettő effektíve ugyanazt a modellt használja).