A szigetország új kampányt indított Change4Life névvel ami azért jött létre, hogy a szülőket figyelmeztessék az édességek és a játékok okozta korai halál kockázatáról. A reklámban felhasznált képeken egy kissrác látható, aki zavarodott arccal, PlayStation gamepaddal a kezében játszik, miközben szép öles betűkkel ez a felirat látható: Ne csinálj semmit és kockáztasd a korai halált.
A kampányt a neves kiadók máris támadják, a Sony például perrel fenyegetőzik, mert szerintük engedély nélkül használták fel a PlayStation gamepadot, de a Konami és a Codemasters sem ért egyet a dologgal. Előbbi azzal védekezik, hogy a Dance Dance Revolution nevű táncos játékában igen is mozogni kell, a Codemasterstől a cég vezérigazgatója, Rod Cousens pedig lemondóan csak annyit mondott: „A kormányoknak egyedi képessége van ahhoz, hogy félreértsék a dolgot.”
A tiltakozók sorába az Atari is beállt, mondván ez a kampány jobb esetben félrevezeti a szülőket, rossz esetben pedig magának az iparágnak árt, rontva annak hírnevén. Az Atarival a Sega Europe vezérigazgatója, Mike Hayes is egyetért, aki elmondta, hogy nagyot csalódott a reklámban, és szomorú, hogy videojátékok negatívan vannak beállítva a gyerekek és a szülők előtt. Hozzátette, hogy csak egy rosszul informált reklámügynökség készíthet olyan anyagot, amiben a film- és zeneipar, valamint a nyomtatott sajtót meg sincs említve mint káros forrás.
A brit egészségügyi szervezet a kampány védelmében kijelentette, hogy nem akarják megtiltani, hogy a gyerekek játsszanak meg édességet egyenek, de a szülőknek tisztában kell lenniük az egészséges életmód fontosságával, ez pedig így van rendjén, ám a cég korábbi felmérései szerint nincs konkrét bizonyíték arra, hogy a túl sok billentyűzet/kontroller koptatástól el lehetne hízni. Az viszont tény, hogy azok szervezete, akik naphosszat a monitor fényében sütkéreznek, nem olyan fitt, mint azoké, akik sportolnak, de talán legtöbbünknek még nem kell félni a korai haláltól, hacsak a székből kipattanó gázrugó fel nem nyársal minket...
A tiltakozók sorába az Atari is beállt, mondván ez a kampány jobb esetben félrevezeti a szülőket, rossz esetben pedig magának az iparágnak árt, rontva annak hírnevén. Az Atarival a Sega Europe vezérigazgatója, Mike Hayes is egyetért, aki elmondta, hogy nagyot csalódott a reklámban, és szomorú, hogy videojátékok negatívan vannak beállítva a gyerekek és a szülők előtt. Hozzátette, hogy csak egy rosszul informált reklámügynökség készíthet olyan anyagot, amiben a film- és zeneipar, valamint a nyomtatott sajtót meg sincs említve mint káros forrás.
A brit egészségügyi szervezet a kampány védelmében kijelentette, hogy nem akarják megtiltani, hogy a gyerekek játsszanak meg édességet egyenek, de a szülőknek tisztában kell lenniük az egészséges életmód fontosságával, ez pedig így van rendjén, ám a cég korábbi felmérései szerint nincs konkrét bizonyíték arra, hogy a túl sok billentyűzet/kontroller koptatástól el lehetne hízni. Az viszont tény, hogy azok szervezete, akik naphosszat a monitor fényében sütkéreznek, nem olyan fitt, mint azoké, akik sportolnak, de talán legtöbbünknek még nem kell félni a korai haláltól, hacsak a székből kipattanó gázrugó fel nem nyársal minket...
(És nem az atomkockák védelmében ).
(És nem az atomkockák védelmében ).
De tényleg.Nem ezzel léne felhívni az emberek figyelmét arra,hogy milyen rossz irányba megy mindenki!!
De tényleg.Nem ezzel léne felhívni az emberek figyelmét arra,hogy milyen rossz irányba megy mindenki!!
Aki nem tudja hol a határ,annek meg kell mondani,és értelmes indokokat felhozni vagy mutatni neki egy franko sportot,millió módja van a hülyeség elkerülésének akimn egyiket sem érti emg mgaára vessen.....
Aki nem tudja hol a határ,annek meg kell mondani,és értelmes indokokat felhozni vagy mutatni neki egy franko sportot,millió módja van a hülyeség elkerülésének akimn egyiket sem érti emg mgaára vessen.....