Rég volt szó utoljára a Kojima Productions új grafikusmotorjáról, a Fox Engine-ről, mellyel a híres játéktervező, Kodzsima Hideó szeretne villantani a jövőben. Bár korábban sokan nagy téttel fogadtak volna rá, hogy ez a technológia már nextgen, Kodzsima a CVG-nek adott exkluzív interjújában felfedte, hogy erről szó sincs.

"Valós időben kezelhetjük a különböző objektumokat a szerkesztőben, miközben fut a játék, így rengeteg időt spórolunk meg magunknak. A Fox motor abban is kiemelkedik, hogy ugyanazt a játékot egyszerre építhetjük fel az összes platformon. PS3-on, Xbox 360-on és PC-n fut."

Magyarán a Fox mindent tud, amit a Cryengine már tavaly is tudott, ráadásul nincs felkészülve a nextgenekre sem, ami most, a generációváltás hajnalán nem biztos, hogy jó stratégia. Bár Kodzsima szerint a technológia legnagyobb előnye a fény-árnyék hatások kezelése, ezzel két év múlva minden bizonnyal hátrányba fog kerülni. Akárhogy is, íme az első kép a Foxból -- mostani játékokhoz mérve egész jól néz ki.

Kodzsima új grafikus motorja mostani gépekhez készült