- A modern szabványokhoz igazítják a Metal Gear Solid Delta: Snake Eater irányítását
- Emellett látvány terén is valósághű élményre számíthatunk
- A Konami viszont a veterán játékosokat sem hagyja cserben
- Így aki szeretné, a klasszikust idéző köntösben is elindíthatja a remake-et
A vasárnapi Xbox Games Showcase annyi ütős előzetessel szolgált, hogy néhányan talán el is feledkeztek a Metal Gear Solid Delta: Snake Eater felettébb látványos bemutatójáról, amelyben némi játékmenet is helyet kapott. A Konami gondozásában készülő remake továbbra is rendkívül megggyőzően fest, időközben ráadásul az is kiderült, hogy Snake bizony a játék végéig magán viseli majd a bevetések során szerzett sérüléseket, ami papíron kifejezetten izgalmasnak tűnik, szóval kíváncsian várjuk, miként fest a gyakorlatban. Néhány régi rajongó azonban továbbra is elégedetlen amiatt (erről már a leleplezés után is lehetett hallani), hogy a modernizálás során a program kvázi elvesztette az identitását, mivel megváltozott az irányítás, ráadásul az alapmű színvilágát is 2004-ben felejtették a fejlesztők. Nekik lehet jó hír, hogy a Konami a veterán játékosokra is gondolt.
Noriaki Okamura, a széria producere a legutóbbi Xbox Podcast során mesélt arról, hogy bár a Metal Gear Solid Delta: Snake Eatert látvány és irányítás terén is a modern szabványokhoz igazították (ezzel is befogadhatóbbá téve az új érkezők számára), a valódi nosztalgiára vágyók is pillanatok alatt megtalálhatják a számításaikat, hála az opcionális irányításnak és grafikának. „Ha valaki a mostani TPS-ekhez van szokva, azonnal otthon fogja magát érezni a Delta világában” – mondta a fejlesztő. „Ettől függetlenül viszont mindenki számára adott a lehetőség, hogy kiválassza a számára legmegfelelőbb stílust. Használhatsz egy modernebb, váll feletti nézetet, amit mi 'New Style'-nak hívunk, illetve ott van 'Legacy Style', ami az eredeti játékhoz hasonlóan felülnézeti kamerát kínál.” Utóbbi stílus kapcsán ráadásul kiemelte, hogy nem csupán az irányítás és a perspektíva hajaz majd az eredetire, de egy vizuális szűrőt is kapunk, melynek köszönhetően egy gombnyomásra a képernyőre varázsolhatjuk a többek által is hiányolt sárgás-zöldes árnyalatot. A Konami tehát minden játékos számára igyekszik maradandó élményt kínálni, épp csak azt nem tudni, hogy mikor vethetjük bele magunkat a dzsungelbe, a GameStop által kiszivárogtatott megjelenési dátumról ugyanis hamar kiderült, hogy egy tévedésről van szó.