A jövőre esedékes autós játék egyik érdekes újdonsága a LiveRoutes rendszer, ami változatosságot igyekszik hozni a versenyekbe. Ha ezt a funkciót bekapcsoljuk, a pályák szakaszai körről-körre megváltoznak, így ami a verseny elején még egy gyönyörű, száguldásra kitalált egyenes volt, addig ugyanaz a szakasz a következő körben már egy technikás kanyarkombináció lehet; az ember sosem tudja majd, hogy mi vár rá a két vagy annál több kör hosszúságú viadalok során.
A Codemasters egy szórakoztató, könnyen megtanulható, de tökéletesen csak nehezen kitanulható kezeléssel ellátott, gyönyörű játékot akar az asztalra letenni, ám a rajongók annak még mindig nem örülnek, hogy belső nézet nélkül kell majd róni a folyton változó köröket -- reméljük, pár újdonsággal ezt a hiányosságot sikerül majd feledtetni.
A Codemasters egy szórakoztató, könnyen megtanulható, de tökéletesen csak nehezen kitanulható kezeléssel ellátott, gyönyörű játékot akar az asztalra letenni, ám a rajongók annak még mindig nem örülnek, hogy belső nézet nélkül kell majd róni a folyton változó köröket -- reméljük, pár újdonsággal ezt a hiányosságot sikerül majd feledtetni.
Mert a pályabírók ulyraépítik a pályát kb. 1,5 perc alatt?
Mi van?
Egyre furább dolgok derülnek itt ki, lehet, hogy megmaradok az első résznél, azt ugyis most nyüstölöm.