Pár elvetemült embertől eltekintve nagyjából minden játékos imádta Jonathan Blow első játékát, a Braidet, amelyben a fiatal tervező ügyesen kombinálta a Super Mario-szériában látott kétdimenziós platform játékmenetet az örökzöld időmanipulálással, mindezt megfejelte egy gyönyörűen megkomponált zenével és egy még szebb látványvilággal. A játék pedig sikeres volt, sőt még díjakat is kapott, úgyhogy Blow elmondhatja magáról, hogy mint független játékfejlesztő nagyon is jól kezdődött a karrierje. Szerencsére nem ül a babérjain, ugyanis már neki is látott legújabb projektjének, ami egy háromdimenziós puzzle-játék lesz, amiben nagy szerepet játszik a felfedezés élménye, de egy kis filozófiát is hozzákever. Ennél több még nem ismeretes, csak azt tudjuk, mi nem lesz benne, Jonathan Blow ugyanis olyan embereket keres, akiknek a portfóliójában nincsenek nagy mellű nők, baltával hadonászó barbárok, űrkatonák, orkok, óriási robotok, űrlények, gengszterek, na meg egy atomcsapás sújtotta senki földje, tehát a játékvilág nagy kliséit megpróbálja elkerülni. Várjuk a fejleményeket!