Pár elvetemült embertől eltekintve nagyjából minden játékos imádta Jonathan Blow első játékát, a Braidet, amelyben a fiatal tervező ügyesen kombinálta a Super Mario-szériában látott kétdimenziós platform játékmenetet az örökzöld időmanipulálással, mindezt megfejelte egy gyönyörűen megkomponált zenével és egy még szebb látványvilággal. A játék pedig sikeres volt, sőt még díjakat is kapott, úgyhogy Blow elmondhatja magáról, hogy mint független játékfejlesztő nagyon is jól kezdődött a karrierje. Szerencsére nem ül a babérjain, ugyanis már neki is látott legújabb projektjének, ami egy háromdimenziós puzzle-játék lesz, amiben nagy szerepet játszik a felfedezés élménye, de egy kis filozófiát is hozzákever. Ennél több még nem ismeretes, csak azt tudjuk, mi nem lesz benne, Jonathan Blow ugyanis olyan embereket keres, akiknek a portfóliójában nincsenek nagy mellű nők, baltával hadonászó barbárok, űrkatonák, orkok, óriási robotok, űrlények, gengszterek, na meg egy atomcsapás sújtotta senki földje, tehát a játékvilág nagy kliséit megpróbálja elkerülni. Várjuk a fejleményeket!
Készül Jonathan Blow új játéka
A nagy sikerű Braid kitalálója, Jonathan Blow nekiállt következő projektjének, amely egy háromdimenziós puzzle-játék lesz, egy kis filozófiával vegyítve.
Támogass minket!
A PC Guru februárban indította el támogatói programját, azzal a céllal, hogy az új, online érában is segíthessétek a magazin hosszú távú működését. A közösségi támogatáson keresztül biztosítható, hogy még több hírrel, teszttel, előzetessel, kritikával, beszámolóval, videóval és egyéb érdekességgel kedveskedhessünk számotokra.
Eléggé tehetségesnek tűnik a fickó, remélem, tartani fogja a színvonalat.
kíváncsi vagyok!! akinek meg nemtetszett az vagy vak vagy nemvolt se türelme sem agya ,hogy végig vigye.....