A Command & Conquer-sorozatot nem hinném, hogy bárkinek is be kellene mutatnom, hiszen a Westwood Studios által útjára indított széria az évek során meghódította a világot. Ha a kiegészítőket is beleszámoljuk, akkor eddig összesen 18 játék jelent meg, és úgy tűnik, hamarosan ez a szám 19-re fog bűvölni, a minap ugyanis előkerült egy online kérdőív ,amiben a Command & Conquer 4 részleteiről olvashatunk, amely — ha EA Los Angeles egy korábbi interjújából indulunk ki — a Tiberium vonalat viszi tovább.
A folytatás egyik nagy újdonsága, hogy a tradicionális RTS játékmenet most már kasztalapú lesz, sőt MMORPG elemekkel is megfűszerezik azt. Ez annyit tesz, hogy minden egyes legyilkolt egység után tapasztalat pontokat kapunk, amiknek köszönhetően új fegyverekkel és pajzsokkal fejleszthetjük a mi kis seregünket, de új és nagyobb kasztokra is rátehetjük a mancsunkat, például a frissen bevezetett crawler nevű egységre, ami egy hatalmas mozgó bázis.
A C&C 4-ben a fentiek mellett természetesen az elmaradhatatlan multiplayer mód is jelen lesz, melynek során pörgős, 5 az 5 elleni csatákban vehetünk majd részt, ráadásul a szólista kampányt egy haverunk társaságában kooperatívan is végigjátszhatjuk. Azt pedig már mondanom sem kell, hogy ismét visszatérnek az élőszereplős átvezetővideók, amik a stílusukat tekintve ezúttal a Különvélemény című filmre fognak hasonlítani.
Az új részt valószínűleg a Red Alert 3-t fejlesztő EA Los Angeles fogja elkészíteni, s bár az anyacég a hír hallatán gyorsan cáfolta a játék készültét, nekem az a sanda gyanúm, hogy a fent leírtak nagy része igaz.
A folytatás egyik nagy újdonsága, hogy a tradicionális RTS játékmenet most már kasztalapú lesz, sőt MMORPG elemekkel is megfűszerezik azt. Ez annyit tesz, hogy minden egyes legyilkolt egység után tapasztalat pontokat kapunk, amiknek köszönhetően új fegyverekkel és pajzsokkal fejleszthetjük a mi kis seregünket, de új és nagyobb kasztokra is rátehetjük a mancsunkat, például a frissen bevezetett crawler nevű egységre, ami egy hatalmas mozgó bázis.
A C&C 4-ben a fentiek mellett természetesen az elmaradhatatlan multiplayer mód is jelen lesz, melynek során pörgős, 5 az 5 elleni csatákban vehetünk majd részt, ráadásul a szólista kampányt egy haverunk társaságában kooperatívan is végigjátszhatjuk. Azt pedig már mondanom sem kell, hogy ismét visszatérnek az élőszereplős átvezetővideók, amik a stílusukat tekintve ezúttal a Különvélemény című filmre fognak hasonlítani.
Az új részt valószínűleg a Red Alert 3-t fejlesztő EA Los Angeles fogja elkészíteni, s bár az anyacég a hír hallatán gyorsan cáfolta a játék készültét, nekem az a sanda gyanúm, hogy a fent leírtak nagy része igaz.
Már vártam a folytatást!
Command and Conquer forever!
Az újítások nagyon megdobják majd a hangulatot, és ha a NOD testvériség, és Joseph D. Kucan (Kane
A helyzet az, hogy az EALA-nél van egy koncepció (esetleg egy prototipus), és az EA rendkivül kiváncsi arra, hogy erre vevők lennének-e a népek, ezért csinál egy közvéleménykutatást, mert túl nagy rizikót látnak az újdonságok számában. Ezt látjuk most mi. A kérdőivben lévő újdonságok nem nevezhetők készpénznek, hiszen a végeredmény kihozhatja azt, hogy senkit nem érdekel mondjuk a crawler vagy az MMO-szerű fejlődés, úgyhogy a "fent leirtak" semmit nem jelentenek.
Mellékesen jegyzem meg, hogy baromi gyakoriak az ilyen felmérések, ez csupán kapott egy nagy hirverést, szóval semmi extra nincs ebben. A kiadók szeretik tudni, hogy megéri-e foglalkozni egy rizikósnak kinéző projekttel, mert senkinek nincs 15-20 millió dollárja (+járulékos költségek) kuka-projekteket gyártani. Nagyjából ennyi.