Miközben az új MOBA-játékukon dolgoznak a Borderlandsot és a Brothers in Armsot jegyző (valamint az Aliens: Colonial Marinest és a Duke Nukem Forevert, hogy rosszat is mondjunk róluk) Gearbox szakijai, addig nem feledkeznek meg üdvöskéjükről, a felsorolást nyitó Borderlandsról sem, amelynek bár készül az előzmény-utózmánya, a Pre-Sequel, azért a valódi folytatásról is szőnek álmokat.
Randy Pitchford, a csapat vezérigazgatója szerint már szó esetett a falakon belül a franchise folytatásáról, illetve a PS4 és az Xbox One megjelenése okán arról is, hogy milyennek kellene lennie annak a folytatásnak, ha nem akarnak bukást. Milyennek, milyennek? Hát jónak! Persze minden terv még csak azt asztalon van, a megvalósítás útjára nem léptek egyelőre rá, emiatt Pitchford konkrétumokat sem mert elárulni, de annyit azért leszögezett, hogy egy annyira nagy és őrült dologra készülnek a Borderlands 3-mal, aminek sikerében még ő is kételkedik, sőt, egyenesen megrémiszti.
Nagyon jól kitudják találni a karaktereket és szerintem bőven elég az ha a kinézetüket tudnánk csak manipulálni. A személyre szabott karakter az nem mindig jó hisz mi nem igazán értünk ahhoz hogyan kell egy tényleg jó karaktert összetenni ami passzol is ennek a világába..Az maradjon az ő dolguk ;)
- különböző felszedett fegyvereket alkatrészeire lehetne bontani, majd azokból gazdálkodva összerittyenteni egy olyan mordályt, amit nem kell legalább hosszú órákon át keresni. Ilyen alkatrészek például: test, kézitusa, tár, csövek, azokhoz való végződés, célzók, gránátvetők, sorolhatnám. Így bekerülhetne egy craft-rendszer.
- Teljesen egyedi kaszt megalkotása: külső és belső jellemek kiválogatása. Pl. ha egy hölgyre ráteszem az omniózus kék tetkót, akkor már szirén és hasonlók. Körül-belül az "olyanná válhatsz, amilyenné akarsz" fajta.
Nagyon jól kitudják találni a karaktereket és szerintem bőven elég az ha a kinézetüket tudnánk csak manipulálni. A személyre szabott karakter az nem mindig jó hisz mi nem igazán értünk ahhoz hogyan kell egy tényleg jó karaktert összetenni ami passzol is ennek a világába..Az maradjon az ő dolguk ;)
- különböző felszedett fegyvereket alkatrészeire lehetne bontani, majd azokból gazdálkodva összerittyenteni egy olyan mordályt, amit nem kell legalább hosszú órákon át keresni. Ilyen alkatrészek például: test, kézitusa, tár, csövek, azokhoz való végződés, célzók, gránátvetők, sorolhatnám. Így bekerülhetne egy craft-rendszer.
- Teljesen egyedi kaszt megalkotása: külső és belső jellemek kiválogatása. Pl. ha egy hölgyre ráteszem az omniózus kék tetkót, akkor már szirén és hasonlók. Körül-belül az "olyanná válhatsz, amilyenné akarsz" fajta.