- Posztertervező versenyt hirdettek a Nincs idő meghalni kapcsán
- A legjobb művek készítői fejenként 2000 fontot nyernek majd
Izgalmas pályázatot hirdetett az EON Productions, a Metro Goldwyn Mayer Studios (MGM), a Universal Pictures International és a United Artists Releasing, melynek keretein belül arra buzdítják a James Bond-franchise és a digitális képszerkesztés szerelmeseit, hogy készítsék el saját poszterüket a legújabb Bond filmhez, a No Time to Die-hoz, amely nálunk Nincs idő meghalni címen fog futni 2020 áprilisától.
A posztertervező versenyre érkező munkákat egy marketingcsapatokból és producerekből álló döntőbizottság fogja értékelni, akik "egyedi, figyelemfelkeltő és kétségtelenül bondos" alkotásokat várnak. Az elbírálás során pedig a kreativitást és az eredetiséget 30-30%-ban, míg a témafeldolgozás sikerességét 40%-ban fogják figyelembe venni.
A pályaműveket legkésőbb január 16-ig lehet benyújtani, a bizottság pedig 5 győztest fog kiválasztani, akik fejenként 2000 fonttal, átszámítva több mint 750 ezer forinttal lesznek gazdagabbak. Emellett további 20 "döntős" munkát választanak ki, ezek alkotói fejenként 250 fontot kapnak. A hivatalos kiírást a pontos szabályokkal az alábbi oldalon találjátok.
A Nincs idő meghalni első előzetesét egyébként két hete mutatták be - itt pótolhatjátok, ha esetleg kimaradt volna.