Sokszor mondtuk már, hogy a bétatesztelés a legfontosabb állomás egy játék életében, hiszen ekkor van lehetőség arra, hogy élesben próbáljunk ki mindent, az esetleges hibák pedig kijavításra kerüljenek még a megjelenés előtt. A Blizzard már évek óta komoly bétateszteket folytat, csak úgy mint Bungie a Halo-játékok előtt, és persze a Ubisoft is hasonló módon jár el a komolyabb címek megjelenése előtt -- most éppen az innovatív stratégiai játékuk, a R.U.S.E. esetében. A teszt pedig sikeres, hiszen számos komoly hibát találtak, ám sajnos olyan sokat, hogy a játék megjelenését el kellett halasztani szeptemberre.
A felhasználók által jelezett hibák között hibás multiplayer menüket és szűrőket, az egységkiválasztást, illetve azok viselkedését és útvonalkeresésüket érintő problémákat találunk. Továbbá a bosszantó lag is jelen van, és persze az egységek kiegyensúlyozásával is foglalkozni kell.
Ezen hibák kijavítása jelenleg a legfőbb prioritás a fejlesztők számára, ami örvendetes hír, hiszen mindannyian a lehető legjobb játékot szeretnénk a gépeinken látni.
A felhasználók által jelezett hibák között hibás multiplayer menüket és szűrőket, az egységkiválasztást, illetve azok viselkedését és útvonalkeresésüket érintő problémákat találunk. Továbbá a bosszantó lag is jelen van, és persze az egységek kiegyensúlyozásával is foglalkozni kell.
Ezen hibák kijavítása jelenleg a legfőbb prioritás a fejlesztők számára, ami örvendetes hír, hiszen mindannyian a lehető legjobb játékot szeretnénk a gépeinken látni.
Sajnos nem tudtam kipróbálni a béta szervert, de reménykedtem, hogy legalább júniusban megjelenik. Hát nem. Valaki eltudná mondani nekem, hogy mikor kezdődött és mikor lett vége a bétának? Előre is köszönöm.