- A 2016-os ünnepi szezonban érkezik az új Battlefieled-játék a DICE-tól
- A 2017-es fiskális év végégi megjelenik a Mass Effect Andromeda és a Titanfall 2 is
Elég jó negyedévet tudhat maga mögött az EA, hiszen ahogyan az korábban már kiderült, több mint 13 millió példányt szállítottak le csak a Star Wars: Battlefrontból, ebből több 1 milliót konzolokkal együtt csomagolva. Ugyanakkor jelentésből az is kiderült, hogy remekül teljesített a Battlefield 4 és a Battlefield Hardline, melyek együtt 150 millió játékórát generáltak három hónap alatt, a Star Wars: The Old Republic előfizetései az utóbbi három esztendő legjobb eredményeit hozták, a Need for Speed reboottal pedig kétszer annyian játszottak a harmadik negyedévben, mint a széria előző epizódjával.
Persze a pénzügyi jelentés nem csak a közelmúlttal, hanem az elkövetkezendő hónapok eseményeivel is foglalkozik kicsit. Ebből kiderült, hogy a DICE roppant elfoglalt időszak elé néz, hiszen nem elég, hogy a Star Wars: Battlefront nem régiben bejelentett szezonbérletéhez gyártják a tartalmakat, májusban a Mirror's Edge Catalyst programkódjainak is pontot tesznek a végére, a 2016-os ünnepi szezonra pedig el kell készülniük az új Battlefield-játékkal.
Az EA ezek mellett a Respawn berkeiben készülő Titanfall 2 és a BioWare által hegesztett Mass Effect Andromeda érkezését emelte ki, melyek a 2017. március 31-én záruló fiskális év végéig kerülnek a boltok polcaira. Előbbi esetében örömteli a dolog, hiszen eddig nem határozott meg pontos megjelenési időszakot neki az EA, utóbbi esetében pedig akár csúszást is jelenhet, hiszen az első ígéretek alapján a széria univerzumában új fejezetet nyitó epizód 2016 év végén debütált volna. Úgy tűnik, hiába játszanak már a játék korai változatával a BioWare alkalmazottai, a vezető fejlesztő, Chris Wynn távozása mégiscsak nehézségeket hozott a játék fejlesztésének folyamatába.
JcrYss:Egy percig se habozz!Ugorj neki! :)
Abban bízhatunk, hogy a csúszás a játék minőségének jót tehet, mert több idő lesz dolgozni rajta és a végeredmény egy jó játék lehet.
Abban bízhatunk, hogy a csúszás a játék minőségének jót tehet, mert több idő lesz dolgozni rajta és a végeredmény egy jó játék lehet.