Sokan hirdették már ki halottnak a PC-s játékipart, ám a hőn szeretett platformunk tovább robog, s köszöni szépen jól van, sőt a BioShock-széria kitalálója szerint innen származnak az ipart formáló nagy ötletek.
„Nem tudom, hogy mi a PC-s platform jövője, de az biztos, hogy mindig ez lesz a fejlődés mozgatórugója. PC-n születnek a nagy játékfejlesztők, még azok is, akik később átállnak konzolokra.
A Halo-, a Mass Effect- és a Call of Duty-széria fejlesztői is mind PC-n kezdték. Innen jönnek az igazán úttörő ötletek, leginkább, azért mert nem kell sok ahhoz, hogy személyi számítógépre fejlesszen az ember.”
A Halo-, a Mass Effect- és a Call of Duty-széria fejlesztői is mind PC-n kezdték. Innen jönnek az igazán úttörő ötletek, leginkább, azért mert nem kell sok ahhoz, hogy személyi számítógépre fejlesszen az ember.”
PC FOREVER!
"A Halo-, a Mass Effect- és a Call of Duty-széria fejlesztői is mind PC-n kezdték". Pontosítsunk: a Bungie Macintoshon kezdte, utána tényleg átváltott PC-re...