• Ken Levine egy kisebb csapattal készíti új játékát
  • Fontos lesz benne a történet és a karakterek
  • A tervek szerint többször újrajátszható lesz
  • Sci-fi környezetben fog játszódni
  • FPS-nek ígérkezik, nyílt világgal

Eleddig nem sokat tudunk a BioShock atyja, Ken Levine legújabb játékáról. Sci-fi lesz, történetközpontú, fontosak lesznek a karakterek és sokszor újrajátszhatjuk majd. Ennyi. Most azonban egy álláshirdetés, ha nem is sokkal, de egy kicsivel közelebb vitt minket eme programhoz.

Az alaposan leépített (lásd lent: kapcsolódó hírek) Irrational Games honlapján jelent meg a hirdetés, amely szerint olyan játéktervezőt keresnek, aki képes lesz megalkotni a játékos képességeit, az ellenfeleket, felel majd a lootolásért, a sérülésekért, a frissítési rendszert, és így tovább. Ehhez nem lesz ártalmas értenie az Unreal motorhoz, egész pontosan az Unreal Engine 4-hez, és legyen tapasztalata a részben vagy egészében nyílt világú játékok terén. További előny, ha szereti a történet központú FPS-eket.

Szóval, nagyon úgy tűnik, hogy Ken Levine sci-fi játéka egy történetközpontú, részben vagy teljesen nyílt világú FPS lesz, amiben fontosak lesznek a szereplők. Hát, ez sem sok, sőt, innét nézve, Levine megmarad a kaptafánál, mert ez nagyjából a BioShockra is igaz. Csak az nem volt nyílt világú.

ken-levine-big-daddy-bioshock.jpg