A korábban évekig az Epicnél dolgozó Rod Fergusson tavaly augusztusban csatlakozott az Irrational Gameshez, hogy segítséget nyújtson az akkor lassan már öt éve készülő BioShock: Infinite fejlesztésében. A szerepkörét tekintve ő volt a kívülről érkezett, új nézőpontot képviselő szakember, aki a helyes irányba tereli a fejlesztőket az utolsó szakaszokban. A tanácsai és közreműködése révén végül az Infinite egy kerek hónappal később jelent meg, mivel úgy látta, hogy több időre van szükség ahhoz, hogy igazán jó játékot kapjunk.
Fergusson munkája azonban a játék elkészültével véget ért, így most továbbáll új feladatok után kutatva. A Polygonon megjelent közleményében a fejlesztő elmondta: „nagyon büszke vagyok arra, amit a csapattal közösen el tudtam érni, de most, hogy a játék sikeresen a boltokba került, az a munka, amit célként tűztem ki magamnak, véget ért. Már várom az életem, illetve a karrierem következő fejezetét.” Twitteren ezt annyival egészítette ki, hogy jelenleg még nem tudja, mit fog most csinálni.