• Több játékot is elkaszált a Paradox
  • Ezek egyike sem volt még hivatalosan bejelentve
  • A kisebb kockázatú projektekre fókuszálnak

A Paradox Interactive, aminek olyan játékokat köszönhetünk, mint a Stellaris vagy az Empire of Sin, most több, eddig be nem jelentett játékát is elkaszálta. Az e mögött húzódó ok egyszer: szeretnének a kevésbé rizikós, már bevált, sikeres programokra szeretnének fókuszálni. A döntés 265 millió svéd koronába fájt nekik, ami mai árfolyamon körülbelül 9,3 milliárd forintnak felel meg

Bár a fenti döntés mögött stratégiai okok húzódnak meg, a Paradoxnál amúgy nincs minden rendben. Szeptemberben derült ki, hogy a svéd szakszervezeti csoport, a Unionen és a Sveriges Ingenjörer a cégnél végzett augusztusi felmérése alapján a résztvevő 133 alkalmazott 44%-a számolt be helytelen bánásmódról, különösen a Paradox Interactive 400 főt foglalkoztató svéd irodájában.