...ami, tegyük hozzá, érthető, hiszen az eddigi bemutatókból is kiderült, hogy a CryEngine2 igen jól kezeli a hatalmas külső tereket, márpedig egy MMO-játékhoz ez elengedhetetlenül szükséges. Ráadásul a nemrég prezentált fejlesztőkészlet azt is megmutatta, hogy szakértő kezeknek nem is olyan ördöngösség az erőmű köré egy ütős játékot felépíteni.

Kapós a CryEngine2Utóbbiakat Sookiel Kevin, a WeMade Entertainment elnöke is kiemelte, hozzátéve, hogy a motor erős, stabil és jól skálázható, és ideális technológiát jelent következő generációs címek készítésére. A főnöki szavak azon a sajtótájékoztatón hangzottak el, melyen bejelentették, hogy a dél-koreai cég megvásárolta a CryEngine2 licencét két új címhez. Az egyik játék, a Kailas egy hagyományos fantasy MMORPG lesz, míg a másik, a N.E.D. egy innovatív MMORPG, mely RTS-elemekkel bolondítja meg a sablonokat. A WeMade nagy név, bár inkább térségében, hiszen a Legend of Mir II, és folytatása, a Legend of Mir III elsősorban Kínában és Dél-Koreában népszerű (bár utóbbi már Európában és az USA-ban is játszható), olyannyira, hogy a Guiness Rekordok Könyvébe is bekerültek: a Mir3-ban volt olyan, hogy egyszerre 750 ezer játékos tolongott a szervereken...