- Az Amazon France szerint a Doom június 30-án jelenik meg
- Minden platformra egyszerre jönne ki
- A dátumot azóta törölték
Az Amazon France-nál nagy kópék dolgozhatnak, hiszen alig néhány héttel ezelőtt jól elárulták, hogy a Rise of the Tomb Raider PC-s változata január 29-én jelenik meg, és lám, tényleg akkor jelenik meg. Most ugyanezen az oldalon a Doom megjelenési dátuma került elő, ami szerintük június 30.
Hogy ez valóban a hivatalos dátum, az persze a készítők megerősítéséig kérdéses marad, de a tény, hogy az Amazon France munkatársai már leváltották a helykitöltő 2016. december 31. szöveggel, azért valamennyire beszédes. Ám az interneten minden fennmarad, így egy MasterGamer24680 nevű játékos Twitter-oldalára kitett egy fotót az eredeti adatokkal. Szóval, ha minden igaz, a Doom PC-re, PS4-re és Xbox One-ra valóban június 30-án jelenik meg – de azért mérget még ne vegyünk rá.
Amellett sem érdemes elmenni, hogy az ár is ott fityeg, amit 59,90 euróra lőttek be a PC-s változatnál, ez 19 ezer forintot jelent, míg a PS4-es és Xbox One-os verzión a 69,90 euró szerepel, ami 22 ezer forint körül van a mai árfolyamon.
Én amúgy kifejezetten örülök, hogy nem lesz annyira horrorisztikus, mert tőlem nagyon távol áll a műfaj, így még épp emészthető. SnapMap-ben nagyon bízok, hiszen egyrészt muszáj nekik jónak megcsinálni, mert konkrétan az fogja a további tartalmakat generálni, én meg imádok pályákat tervezni. Módtámogatása viszont tényleg nem lesz? o.O
Valahol jó ez mert így egységes marad a játék, nem lesznek olyan szétmoddolt szerverek mint a CoD2 idejében, valamint egy pálya nagyjából 0.5 Mb körül lesz mivel csak a cuccok helyét kell eltárolni, semmi mást. De ugyebár az id (régi) meglátása az volt, hogy úgy adják ki a játékot, hogy bárki belepiszklhhasson, támogatták a moddolást. Carmack távozása és a ZeniMax óta ez alábbhagyott...
A decemberi alpha-ra bejutottam. Sajnos csak a laptopom volt nálam így nem tudtam HD fölé csavarni a grafot. Elég jól néz ki, bár nem volt kiemelkedő. A New Ordernél sokkal szebb. Elég optimalizálatlan volt, egy GameReady driver csak segít majd a dolgon, de az alpha nem nagyon mozdult 40 fps fölé (HD, high, FXAA - GTX 560M 3gb). Sokszor még le is esett és beszaggatott.
No de ennél a játéknál pont nem ez a lényeg.
Elsőre lassúnak tűnik a futás, nem érzed a pergést egy QuakeLive után. Nyomogatod a shift-et de nincs sprint, érzed hogy gond lesz. Na ez az érzés 2 meccs után teljesen kiveszett belőlem. VALAMI IRGALMATLANUL JÓ! 8 órát játszottam vele a hétvégén (sajnos sok zh-m volt a rákövetkező héten így csak ennyi jutott :D) mindezt 1 pályán, 5 fegyverrel és nem untam meg.
A sebesség pont jó, a parkour nagyon ott van és ha kiismered a pályát akkor elképesztő mekkora mutatványokat lehet előadni. Nem is tudom mikor éreztem utoljára ekkora pergést. Van időd reagálni, ritka a oneshot-kill szal tudsz védekezni. Nem agyf*sz a játékmenet, ha sokan összegyűltök egy helyen akkor is felfogható mi történik, és az 1v1 összetalálkozások is kitépnek a székből annyira megfeszülsz az izgalomtól :D Rég volt már, hogy egy kill után felkiáltottam, hogy "Yeah B*zdmeg!" :D
A fegyverek még kicsit balanszolásra szorulnak. A rakéta OP-nek tűnik (sokak szerint nem) és a playerek 3/4-e azzal megy. A mogással töltődő puska nagyon jó lenne, de teljesen töltve is kevesebbet sebez mint egy rakéta, és ezzel még céloznod is kell mert pontlövő. A többi fegyó nagyjából okés. A gránát meg teleport abszolút jó. Fegyó pickup-ok nincsennek, szokatlan egy Doom-tól de nem is zavart, jó volt ez így bőven. A Revenant király, OP de csapatmunkával le lehet szedni. Élet meg lőszer viszont van a pályán, brutáljó mikor megjegyzed a helyüket, pácban vagy mindjárt meghalsz, de odaugrassz az életpakkra majd kacsintassz az ellenfelednek és visszaszállsz a harcba :D
A játékmeneten szerintem nem szabad változtatniuk. Finomhangolások a fegyvereken és annyi, ez így tökéletes. Ha feltöltik tartalommal, fegyverekkel, item-ekkel, játékmódokkal és a SnapMap is tudni fogja amit ígérnek akkor elmúlt évek legjobb fps-e lesz (nálam már az Alpha is az volt). Viszont ordít, hogy metálra van szüksége. Elmegy ez a dubstep cucc, de nem adja a Doom érzést...
Én amúgy kifejezetten örülök, hogy nem lesz annyira horrorisztikus, mert tőlem nagyon távol áll a műfaj, így még épp emészthető. SnapMap-ben nagyon bízok, hiszen egyrészt muszáj nekik jónak megcsinálni, mert konkrétan az fogja a további tartalmakat generálni, én meg imádok pályákat tervezni. Módtámogatása viszont tényleg nem lesz? o.O
/A palyatervezés sem rossz dolog, itt is látszik hogy nincs kreativitasuk a tervezőknek. A multis móka is lehet egy teszt erejére téged is lefoglalt, de hamar uncsis ez a daraljuk szét egymást, de nem hinném hogy hetekig vagy több száz órát képes lennél bele ölni. Egy Coop nightmare fokozaton horror köntösbe bujtatva én jobban örülnék neki az biztos ;)
Szerintem nem lőtték el minden puskaporukat az E3-mon. Legalább is elég nagy baklövés lenne, ha csak ennyi szörny lenne benne.
A pályatervezésnek én kifejezetten örülök. Végtelen tartalom :D A másik oldalról meg nem értem miért hagyják ki a moddolást. Mert ha kevés lesz az építőelem akkor nem fog sokat érni a SnapMap.
A Battlefield 3-mal 200 órát, a Bad Company 2-vel 100-at, a Warframe-el 150-et, a World of Tanks-el 400-at eltöltöttem. Ha a multi olyan lesz mint amilyen az alpha-ban volt akkor nekem simán benne lesz 100 órám. Ha még sikerül megfelelően motiváló célokat beletenniük (achi-k, valami ránk lépegetés vagy akármi medálfeloldogatós marhaság) akkor mégtöbbet :D
Én bízom az id-ben. Ha ezeket amiket felsoroltam el is rontják akkor is nekem az év játéka lesz mert lehet akármekkora terület egy Witcherben, lehet akármilyen szép egy BattleFront és még sorolhatnám a mai nagy címeket, nekem mindig is az id játékai lesznek a favoritok :D
A decemberi alpha-ra bejutottam. Sajnos csak a laptopom volt nálam így nem tudtam HD fölé csavarni a grafot. Elég jól néz ki, bár nem volt kiemelkedő. A New Ordernél sokkal szebb. Elég optimalizálatlan volt, egy GameReady driver csak segít majd a dolgon, de az alpha nem nagyon mozdult 40 fps fölé (HD, high, FXAA - GTX 560M 3gb). Sokszor még le is esett és beszaggatott.
No de ennél a játéknál pont nem ez a lényeg.
Elsőre lassúnak tűnik a futás, nem érzed a pergést egy QuakeLive után. Nyomogatod a shift-et de nincs sprint, érzed hogy gond lesz. Na ez az érzés 2 meccs után teljesen kiveszett belőlem. VALAMI IRGALMATLANUL JÓ! 8 órát játszottam vele a hétvégén (sajnos sok zh-m volt a rákövetkező héten így csak ennyi jutott :D) mindezt 1 pályán, 5 fegyverrel és nem untam meg.
A sebesség pont jó, a parkour nagyon ott van és ha kiismered a pályát akkor elképesztő mekkora mutatványokat lehet előadni. Nem is tudom mikor éreztem utoljára ekkora pergést. Van időd reagálni, ritka a oneshot-kill szal tudsz védekezni. Nem agyf*sz a játékmenet, ha sokan összegyűltök egy helyen akkor is felfogható mi történik, és az 1v1 összetalálkozások is kitépnek a székből annyira megfeszülsz az izgalomtól :D Rég volt már, hogy egy kill után felkiáltottam, hogy "Yeah B*zdmeg!" :D
A fegyverek még kicsit balanszolásra szorulnak. A rakéta OP-nek tűnik (sokak szerint nem) és a playerek 3/4-e azzal megy. A mogással töltődő puska nagyon jó lenne, de teljesen töltve is kevesebbet sebez mint egy rakéta, és ezzel még céloznod is kell mert pontlövő. A többi fegyó nagyjából okés. A gránát meg teleport abszolút jó. Fegyó pickup-ok nincsennek, szokatlan egy Doom-tól de nem is zavart, jó volt ez így bőven. A Revenant király, OP de csapatmunkával le lehet szedni. Élet meg lőszer viszont van a pályán, brutáljó mikor megjegyzed a helyüket, pácban vagy mindjárt meghalsz, de odaugrassz az életpakkra majd kacsintassz az ellenfelednek és visszaszállsz a harcba :D
A játékmeneten szerintem nem szabad változtatniuk. Finomhangolások a fegyvereken és annyi, ez így tökéletes. Ha feltöltik tartalommal, fegyverekkel, item-ekkel, játékmódokkal és a SnapMap is tudni fogja amit ígérnek akkor elmúlt évek legjobb fps-e lesz (nálam már az Alpha is az volt). Viszont ordít, hogy metálra van szüksége. Elmegy ez a dubstep cucc, de nem adja a Doom érzést...
/A palyatervezés sem rossz dolog, itt is látszik hogy nincs kreativitasuk a tervezőknek. A multis móka is lehet egy teszt erejére téged is lefoglalt, de hamar uncsis ez a daraljuk szét egymást, de nem hinném hogy hetekig vagy több száz órát képes lennél bele ölni. Egy Coop nightmare fokozaton horror köntösbe bujtatva én jobban örülnék neki az biztos ;)
A decemberi alpha-ra bejutottam. Sajnos csak a laptopom volt nálam így nem tudtam HD fölé csavarni a grafot. Elég jól néz ki, bár nem volt kiemelkedő. A New Ordernél sokkal szebb. Elég optimalizálatlan volt, egy GameReady driver csak segít majd a dolgon, de az alpha nem nagyon mozdult 40 fps fölé (HD, high, FXAA - GTX 560M 3gb). Sokszor még le is esett és beszaggatott.
No de ennél a játéknál pont nem ez a lényeg.
Elsőre lassúnak tűnik a futás, nem érzed a pergést egy QuakeLive után. Nyomogatod a shift-et de nincs sprint, érzed hogy gond lesz. Na ez az érzés 2 meccs után teljesen kiveszett belőlem. VALAMI IRGALMATLANUL JÓ! 8 órát játszottam vele a hétvégén (sajnos sok zh-m volt a rákövetkező héten így csak ennyi jutott :D) mindezt 1 pályán, 5 fegyverrel és nem untam meg.
A sebesség pont jó, a parkour nagyon ott van és ha kiismered a pályát akkor elképesztő mekkora mutatványokat lehet előadni. Nem is tudom mikor éreztem utoljára ekkora pergést. Van időd reagálni, ritka a oneshot-kill szal tudsz védekezni. Nem agyf*sz a játékmenet, ha sokan összegyűltök egy helyen akkor is felfogható mi történik, és az 1v1 összetalálkozások is kitépnek a székből annyira megfeszülsz az izgalomtól :D Rég volt már, hogy egy kill után felkiáltottam, hogy "Yeah B*zdmeg!" :D
A fegyverek még kicsit balanszolásra szorulnak. A rakéta OP-nek tűnik (sokak szerint nem) és a playerek 3/4-e azzal megy. A mogással töltődő puska nagyon jó lenne, de teljesen töltve is kevesebbet sebez mint egy rakéta, és ezzel még céloznod is kell mert pontlövő. A többi fegyó nagyjából okés. A gránát meg teleport abszolút jó. Fegyó pickup-ok nincsennek, szokatlan egy Doom-tól de nem is zavart, jó volt ez így bőven. A Revenant király, OP de csapatmunkával le lehet szedni. Élet meg lőszer viszont van a pályán, brutáljó mikor megjegyzed a helyüket, pácban vagy mindjárt meghalsz, de odaugrassz az életpakkra majd kacsintassz az ellenfelednek és visszaszállsz a harcba :D
A játékmeneten szerintem nem szabad változtatniuk. Finomhangolások a fegyvereken és annyi, ez így tökéletes. Ha feltöltik tartalommal, fegyverekkel, item-ekkel, játékmódokkal és a SnapMap is tudni fogja amit ígérnek akkor elmúlt évek legjobb fps-e lesz (nálam már az Alpha is az volt). Viszont ordít, hogy metálra van szüksége. Elmegy ez a dubstep cucc, de nem adja a Doom érzést...