Az Unreal Tournament modból kinőtt Red Orchestra: Ostfront 41–45 a maga idejében egy különleges kis háborús játék volt, de persze nem amiatt, mert a második világháború keleti frontján játszódott és orosz katonák voltak a főszerepben, hanem mert egy komoly, taktikai FPS volt, ami mellőzte a célkereszteket és az életerőcsomagokat. Ezek miatt persze nehéz is volt, ami sok kocajátékost eltántorított, így érthető, hogy a 2004-es megjelenése óta csupán 400 ezer példány talált gazdára, ám a fejlesztőket ez nem zavarja, hiszen már neki is láttak a folytatásnak.
Ahogy arról az angol és német PC Gamer magazin már értesült (az információkat egyébként a fejlesztők tudta nélkül kapták meg a marketingosztály jóvoltából), a következő felvonás a Red Orchestra: Heroes of Stalingrad nevet kapta és az Epic Unreal Engine 3-as grafikusmotorja fogja hajtani, ám a Tripwire Interactive-os srácok csak ennyit árultak el, az említett újságokat pedig nem láttuk, így maradjunk annyiban, hogy hamarosan bővebb információkkal jelentkezünk.
(A képek az előző részből valók.)
Ahogy arról az angol és német PC Gamer magazin már értesült (az információkat egyébként a fejlesztők tudta nélkül kapták meg a marketingosztály jóvoltából), a következő felvonás a Red Orchestra: Heroes of Stalingrad nevet kapta és az Epic Unreal Engine 3-as grafikusmotorja fogja hajtani, ám a Tripwire Interactive-os srácok csak ennyit árultak el, az említett újságokat pedig nem láttuk, így maradjunk annyiban, hogy hamarosan bővebb információkkal jelentkezünk.
(A képek az előző részből valók.)
Nekem jöhet, én szeretek vért izzadni!
Remélem, kihasználják majd a srácok az UE3 képességeit.