Igen nagy port kavart, mikor az Insider Gaming közölte, hogy információik szerint a Star Wars Jedi-játékok, a Titanfall, és az Apex Legends mögött is álló Respawn Entertainment állítólag egy belső nézetes, FPS-stílusú The Mandalorian játékon dolgozik. A napokban Laura Miele, az EA Entertainment elnöke közölte a rossz hírt, miszerint kénytelenek voltak elkaszálni a Respawn Star Wars FPS-ét, ami így annak ellenére is ment a kukába, hogy az Insider Gaming szerint már a fejlesztés "korai szakaszában" állt a projekt. Most a megbízható kiszivárogtató, Tom Henderson állt elő, hogy közöljön néhány részletet az elkaszált játékkal kapcsolatban.

starwars-the-mandalorian-4k-bl-1920x1080-1.jpg

(Kép forrása: IconEra)

Mandalóriként (de nem Djinként) használhattunk volna jetpacket a nagyobb távolságok leküzdésére, de a cucc a harcok során is jó szolgálatot tehetett a karakterünknek. Hozzáférhettünk volna a The Den-hez, a küldetések közötti saját HUB-unkhoz. Egy központi helyhez, ahol kiválaszthatjuk a fegyverzetünket, fejleszthetjük a páncélzatunkat, és interakcióba léphetünk a galaxis-térképpel, amin keresztül megválogathatjuk a küldetéseket. A Star Wars Jedi: Survivor nyitottabb világával ellentétben a Respawn a lineáris küldetésekre koncentrált volna a törölt Star Wars-címében. Henderson szerint az alap ellenfelek rohamosztagosok voltak, viszont néha nagyobb bossok, például AT-ST-k is bejöttek a képbe, illetve rivális fejvadászok is üldözték ugyanazt a célpontot, így velük is meg kellett volna küzdenünk. A játékot PC-re, Xbox Series X/S-re és PS5-re tervezték kiadni.