A Star Wars: Battlefront bétája valószínűleg nem csak azért volt eredményes, mert rekordot hozott az EA-nek, hanem azért is, mert a DICE rengeteg visszajelzést kapott bugokról és a játék működését érintő egyensúlyi problémákról. Ez utóbbiból talán a legsúlyosabb az volt, hogy a hoth-i csatát megelevenítő Walker Assault túlságosan film hűre sikerült, vagyis a Lázadók Szövetségével igen nehéz volt megnyerni a csatát.
Nos, a DICE szakijai ezen és a játék több más elemén is módosítottak. Javítottak a Cycler Rifle (buckalakók puskája) tüzelési sebességén, gyengepontokat kaptak az AT-AT és AT-ST lépegetők, az erejüket szintén újrahangolták. Emellett kicsit változtattak azon, hogy melyik katona vagy jármű ellen milyen fegyvert vagy Star Cardot érdemes használni.
Változtak a hősök és a gonoszok is. Eltűntették az automata sérülést és azt, hogy a különleges karakterek életet nyernek, ha öldösik az ellenfelet. Optimalizálták a spawnpontokat, hogy ne lehessen az újjáéledőket kapásból lelőni, mindemellett kiegészítették a Partner és Party-rendszert, így például már láthatjuk barátainkat a radaron egy zöld pötty formájában, vagy az Xbox Friends applikációval be is csatlakozhatunk hozzájuk.
Szerda 23:59től indulunk ;)
Lázadó ként most nem olyan jó érzés gyözni mint a bétában ahol lázadó ként nehezebb dolgod volt de legalább nagyobb volt a sikerélmény és jobban kellett a csapat munka...
Ez csak a saját véleményem mindenki aki játszik majd vagy most játszki xbox one-on döntse el maga....