A Ryse: Son of Rome kevés ember szívébe lopta be magát, ami nem is csoda, hiszen egy szép, de közepes játéknak tűnik, amiben a játékmenetet megöli a QTE-tenger, sőt ezeket még el sem kell találunk, úgyis jutalmaz a játék. A panaszokról azonban szerencsére tud a Crytek, s ennek megfelelően javítottak is a játékon az E3-on történt bemutató óta. Persze arra senki se számítson, hogy egy merőben új koncepcióval álltak volna elő, csupán a panaszolt pontokon próbáltak javítani.
Az egyik ilyen fejlesztés az, hogy a grafikusmotor által életre keltett, részletesen leanimált karakterek nem tűnnek el a felvillanó gombok között, hogy így jobban el tudjuk merülni a játékban. Természetesen a QTE továbbra is elsődleges lesz a harcban, ám nagy feliratok helyet az ellenfeleink sziluettje fog világítani a megnyomásra váró gombnak megfelelő színben, illetve a helyzetnek megfelelően egy kis koponya jelenik csak meg felettük, ami színkódolva mutatja nekünk, mit tehetünk.
A fehér koponya például azt jelenti, hogy az ellenség életereje elég alacsony ahhoz, hogy kivégezzük, s ha így teszünk, a koponya pirosra vált, jelezve, hogy a manőver sikeres volt. Vannak továbbá helyzettől függő jelzések is, amik azt teszik lehetővé, hogy az adott szerencsétlent karóra döfjük, vagy lelökjük egy szakadék széléről. A Crytek szerint a kissé bujtatott QTE dinamikusabbá teszi a harcrendszert, s látványosabb is a játék -- az azonban nem változott, hogy a gombnyomások teljes és totális elvétéséért is bónusz jár.
A játék tehát továbbra is nagyon engedékeny, ugyanakkor jutalmazza azokat, akik tudnak is játszani. A QTE helyes végrehajtását ugyanis négy kategóriába sorolták: recruit, soldier, warrior és legendary. A recruitért csak nagyon alacsony bónusz jár (az, hogy ez milyen, a választott perktől függ), míg szintről szintre fokozatosan több, de ekkor értelemszerűen pontosabbnak is kell lennünk.
A fejlesztők továbbá javítottak a mesterséges intelligencián is, ami az E3 óta már nem olyan nyámnyila, sőt agresszívan, csapatosan, a maguk stílusának megfelelően próbálnak majd elintézni minket ellenfeleink -- aki pedig nagyobb kihívásra vágyik, az a legkeményebb nehézségi szinten kikapcsolhat minden vizuális jelzést.
Ryse: Son of Rome -- Megjelenés: 2013 Q3 -- Gépigény: nincs
Bevallom mostanság nem nagyon hallott az évek folyamán, h az ókori római birodalomban játszódna egy FPS/TPS játék(bocsi de nem tudom, h ezt hova kell sorolni) .
Ha ne tán nem sikerülne megint összehozniuk egy jó játékot, akkor szerintem a Crytek maradjon az engine fejlesztésnél és mások csináljanak rá játékot, mert a motorjukban van potenciál.
Bevallom mostanság nem nagyon hallott az évek folyamán, h az ókori római birodalomban játszódna egy FPS/TPS játék(bocsi de nem tudom, h ezt hova kell sorolni) .
Ha ne tán nem sikerülne megint összehozniuk egy jó játékot, akkor szerintem a Crytek maradjon az engine fejlesztésnél és mások csináljanak rá játékot, mert a motorjukban van potenciál.
csak ugye ez egy játék és szórakoztatónak kell lennie így elég hülyén néznének ki az egyszerű bronzlemezzel a nyakukban szaladgáló katonák
ha ki lehet kapcsolni minden vizuális jelzést hard-on akkor mégis mi értelme lesz a QTE-nek?
továbbra is epic fail....az a legszörnyűbb hogy így is sikeres lesz a grafika miatt és majd ez lesz a trendi
várom már a következő játékukat kikapcsolhatatlan auto-aim-el...
ha ki lehet kapcsolni minden vizuális jelzést hard-on akkor mégis mi értelme lesz a QTE-nek?
továbbra is epic fail....az a legszörnyűbb hogy így is sikeres lesz a grafika miatt és majd ez lesz a trendi
várom már a következő játékukat kikapcsolhatatlan auto-aim-el...