Az EA bejelentette, hogy január 22-én jelenik meg a Dead Space 3 demója Xbox 360-ra és PlayStation 3-ra. A kipróbálható változat az xboxosoknak ráadásul egy héttel korábban is elérhető lehet, ha regisztrálnak a hivatalos weboldalon. Sajnos PC-s bejelentés nincs, így mi kimaradunk a buliból, de semmi vész, mert a februári premierkor szerencsére személyi számítógépes változatot is hazavihetünk majd.
A Dead Space 3 a második rész után veszi fel a fonalat, mikor is Isaac az utolsó Markerek nyomába ered. A játék szóló módban klasszikus Dead Space lesz, ám a kampány egy barátunkkal is végigjátszható, így tolva ki a szavatosságot.
A Dead Space 3 a második rész után veszi fel a fonalat, mikor is Isaac az utolsó Markerek nyomába ered. A játék szóló módban klasszikus Dead Space lesz, ám a kampány egy barátunkkal is végigjátszható, így tolva ki a szavatosságot.
Most GoW3, de azt felfüggesztettem.
Oh, igen a boss fight.
Én ott többször anyáztam, mint paráztam.
Minden tiszteletem! Én csak egyszer vittem végig HC fokozatban, és azt is úgy hogy a végére már egy kicsit kezdtem unni (HC módban kimondottan hosszúnak tűnik a játék).
Másodjára azért nem álltam neki (meg úgy általában bármelyik fokozatának), mert nekem nagy lelki erőpróba a végén lévő "szemes" művelet. Kezetek fognék azzal az emberrel, a fejlesztők közül, aki ezt kitalálta!
Azért jó látni, hogy vannak keményvonalas játékosok errefelé. Én is imádom a kihívást -- bár a Far Cry 3-at levettem Warriorról, mert bár az első sziget összes mellékküldetését és táborát feloldottam benne, a sztori egy-egy idióta feladata az agyamra ment, és még csak achievementet sem dob érte a játék.
És amelyik ellenfél a mumusom volt, az nem más, mint a tasakos szottyatt öregasszony, mert remegő kézzel nem mindig találtam el azt a *** ** ** ** és így már csak akkor tudtam belelőni, amikor közel volt. na de Hc-n ha 5 méteren belül vagy, istant halál. És van olyan, amikor meglepetésszerűen jönnek 3-4en. És mivel én elég korán lőttem el az első save-t, így nekem húznom kellett az Ishimurági minimum, és az a 7. fejezet! Remegő kézzel mentem be minden egyes szobába/részbe. Senkinek nem ajánlom azt az érzést, amikor meghaltam a 10. fejezetben, és a 3-nál volt az utolsó mentésem
A Hc módban meg k*rávra nem a lőszerrel volt baj, mert négy fegyvered van, hanem azzal, hogy 3X lőhetetted el a mentést és no checkpoint. Taktikázni kellett, hogy melyik résznél kell ellőni, meg az embernek volt egy adott taktikája, milyen fegyvereket vittél magaddal milyen neckrora milyen fegyverrel érdemes támadni. Az íj puska (már nem tudom pontosan), a plazmavágó alap, de volt az automata, meg még egy csomó, és ott volt persze a fejlődési rész, ami totál nem volt mindegy, mire raksz (a gócok). A suitot kimaxolni, közben óvatosan menni, mert tudtam, hogy abba a terembe lesznek. Ez az agyatlan lövölde igaz, normál módig! De e-fölött már nem az.
A kettőnél jobb minden tekintetben, ahogy alattam írták, van rendes élő szereplő, a csaj szerethető (ellie) és vannak benne rohadt fosatós részek (pl Ishimura). Elsőre majd összeszartam magam. (zuhanyzós rész ájjj).
Tehát kérlek, ne mondj ilyet, hogy agyatlan lövöldözés, vannak hibái, de minek nincs?
Amúgy első részt nekem is sikerült Lehetetlen módban végig vinni. Az már úgy kicsit beteg tud lenni.
Az első részt egyértelműen nem átlagos játékosoknak szánták, de a második résszel inkább azok felé nyitottak, és a co-op-al, a két kézbe is fegyvert jelszóval és az emberi ellenfelekkel egyértelműen még inkább az átlagos játékosok felé nyitnak. Ami attól félek a hangulat rovására megy majd, bár ne legyen igazam.
Ez jogos a második részben tényleg kidolgozottabb jelleme van neki. Kicsit jobban megismerjük.
Far Cry 3-nak meg +1, aktuálisan én is azt nyüstölöm ha akad rá időm. Mondjuk azt is ép aktuálisan legnehezebb szinten nyomom (én már csak ilyen mazochista vagyok ), így már egész korrekt lett. Igaz talán azon kevés ember közé tartozom akinek a 2 is tetszett, de a 3 eddig sokkal jobb lett.
Egyet máris mondhatok, ugyanis az első részt is kitoltam Lehetetlenen, ennél is tervbe van véve a Hardcore (csak még lefoglal a Far Cry 3, ha azzal végeztem, nekiesek a Dead Space 2-nek).
"Átlagos játékos nem fog neki menni."
Ezt a programot nem "átlagos játékosoknak" szánták. Ez lerí róla.
"Az más kérdés hogy igen én végig nyomtam úgy is. Úgy már jobb."
Minden elismerésem! Komolyan, ez komoly eredmény, remélem, én is nemsokára elmondhatom magamról, igazán kitartó és tehetséges játékos lehetsz. Ugyanakkor magadnak mondasz ellent: agyatlan darálás a DS2, de azért te csak kitoltad a legkeményebb módot is. Szóval tetszett a játék.
"Mondjuk úgy hogy jó játék de nem jobb az első résznél."
Ebben lehet valami, bár nekem jobban tetszik, hogy Isaacnek kidolgozott jelleme van.
Chocho: Ősszintén mond meg szerinted hány elvetemült van aki neki megy a hardcore módnak ? Átlagos játékos nem fog neki menni. Az más kérdés hogy igen én végig nyomtam úgy is. Úgy már jobb. És hardcore-ban is inkább azon ment a para hogy általában kevés volt a löszerem. Innentől kezdve igen csak félve néztem be egy egy helységbe hogy ugyan még is hol meg hányan vannak. De a hangulata még akkor se volt olyan félelmetes mint az első résznek. Mondjuk úgy hogy jó játék de nem jobb az első résznél. És ez szigorúan magánvélemény.
Mondod ezt úgy, hogy a Hardcore-módot is kijátszottad, ugye? #trollface
Kommenteket olvasva, nem nagyon volt a konzol mint olyan szidva, inkább az volt a lényege a dolognak, hogy az elsődleges fejlesztési irány a konzolok felé mutat, és a multiplatform játékok (PC)megjelenésük napján személyi számítógépeken sokszor játszhatatlan, meg sokkal több benne a bug mint a konzolos társaiban. S sokszor még a PC kiadás késik is nem keveset, azzal az indokkal, hogy jobban optimalizálják és bugmentesítsék a játékot. Ezzel szemben a tendencia sajnos nem a minőség javulását mutatja.
Elnézést az első kommenttel nem egy ilyen vitát akartam indítani, csak megjegyeztem, hogy már megint kimaradunk egy kipróbálási lehetőségből ezen a platformon, pedig jó lett volna tiszta úton kipróbálni ezt a játékot. De pl kiadták a Crysis 2 demóját? Hallelúja, egy 4órás interaktív techdemóra nem nagyon vagyok kíváncsi, próbaverzióban sem. Szép meg csilli-villi meg minden, de éppen nekem az nem hiányzik, hogy a betonrengeteg közepén a NY alatt hullámzó vizet számoltassa a VGAmmal a játék ott, ahol egy csepp víz sem látszik. A ME-el úgy voltam, hogy az első része az egy jó RPG volt, a második egy RPG elemekkel tűzdelt shooterré degradálódott, így a harmadik részre nem nagyon voltam már kíváncsi. Viszont a DS1 és 2 hasonló színvonalon mozog így a harmadikat szívesen kipróbáltam volna, mert eléggé óckodok a beígért újításoktól.