• Akár valódi építőelemekből is felhúzhatnánk a LEGO Horizon Adventures világát
  • Erről a Guerrilla Games narratív igazgatója beszélt
  • James Windeler szerint minden egyes elem engedelmeskedni fog a fizika törvényinek
  • Az alkotás végigjátszása körülbelül 7-8 órát vesz majd igénybe

Már május közepén tudható volt, hogy közös bejelentésre készül a LEGO és a Sony, a LEGO Horizon Adventures pedig olyannyira valódi, hogy még egy vidám, poénokkal tűzdelt előzetest is kapott az idei Summer Game Fest során. Az év végén érkező akció-kalandjáték a Guerrilla Games és a Studio Gobo fejlesztésében készül, és a lokális kooperatív mókára (avagy couch co-op) lesz kihegyezve, a csapatok pedig olyannyira komolyan veszik a munkálatokat, hogy a játék világát akár a valóságban is megépíthetnénk – legalábbis abban az esetben, ha minden egyes elem a rendelkezésünkre állna.

„Valódi építőmesterek tervezték a programot” - mondta James Windeler, a Guerrilla Games narratív igazgatója az IGN-nek. „A Horizon legmenőbb elemei, tehát a fenséges természet, a gépek és a karakterek, mind a valódi LEGO elemek szabályait követik. Mindebből az következik, hogy bár egy digitális térről beszélünk, gyakorlatilag akár fizikai készletekből is megépíthetnénk ezt a világot. Ez ráadásul az animáció stílusára is kiterjed, vagyis arra, ahogy a karakterek mozognak. Az összes szereplő stop-motion jellegű mozgást kapott, így olyan, mintha valódi játékfigurákat irányítanánk” – tette hozzá. A LEGO Horizon Adventures tehát a kezdetektől fogva úgy épült fel, mintha egy valódi, dobozba rejtett készlettel állnánk szemben, így szinte szó szerint megelevenedik a Zero Dawn történéseit feldolgozó (persze gyermekbarát formában) kaland. A fejlesztő elmondása alapján egyébként körülbelül 7-8 óra lesz teljesíteni a sztorit, tehát a kisebb korosztálynak is befogadható élményt nyújt majd az Unreal Engine 5-tel készülő, valamikor év végén érkező program.