Severna egy kis ország, ami a Közel-Kelet és Afrika határánál fekszik, és egy kemény kezű zsarnok irányítja. Néhány kis csapat ellenálló megpróbálja felszabadítani a hazáját, míg egy szomszédos állam ki szeretné terjeszteni határait, látva a belső konfliktusokat. Ha a helyzet nem lenne már elég rossz, akkor ott van a gazdaság, ami szintén nem áll biztos lábakon, mert a kormány megpróbálta az irányítása alá vonni az ipart. Ezért néhány vezető figura szintén megpróbálja eltávolítani a zsarnokot. Ebbe a káoszba érkezünk meg kis zsoldoscsapatunkkal, hogy a lehető legnagyobb profitot zsebeljük be, attól, aki a legmagasabb bért kinálja.
Mint írtam, 4 frakció lesz, és először a széria történetében ezek közül lehet választani, melyiknek dolgozunk. Néha váltani is lehet köztük, de amiatt nem kell igazán aggódni, hogy esetleg rossz oldallal lépünk szövetségre, ugyanis nincs igazán gonosz vagy jó fél, még a szabadságharcosok sem sokkal többek, mint egy alvilági banda tagjai - mi meg csak a pénzért vagyunk ott, szóval nem lógunk ki a sorból. A megszokott módon a területek a harcoló felek közt vannak felosztva, és állandóan változik a tulajdonosuk. Néha nélkülünk is bekövetkezhet változás, de azért nagyrészt rajtunk múlik, hogy a megbízónk megkaparint-e egy kiszemelt szeletet a tortából, vagy sem.
A feladatok sokszínűek lesznek, egy falu megtisztításától kezdve egy épület felfrobbantásán át akár egy magas pozícióban lévő vezető likvidálásáig minden belefér. Amint végeztünk, a terület a főnöké lesz, mi pedig mehetünk a következő küldetésre. Ám itt is van egy nagy különbség az elődökhöz képest: most nem kell minden egyes katonát megölni, hogy teljesítsük a megbízást - elég, ha csak a célpontot megöljük. Sokszor okosabb is lesz, ha nem kezdünk bele nagy harcokba, mert túlerő is lesz, tehát a jobban kidolgozott lopakodást ajánlott lesz használni.
A fegyverek biztos ismerősek lesznek a sorozat rajongóinak, a legtöbb visszatér az előző részből. A kicsit futurisztikusabb példányokat viszont egy külön sci-fi módban lehet csak elérni, ha végül meghagyják a játékban a fejlesztők. De a Jagged Alliance 3 helyszíne sem lesz idegen, sok mindenben fog emlékeztetni Arulcóra. Ami viszont más lesz, az az erőforrás-menedzselés hiánya. Nem kell bányát elfoglalni és más hasonló dologgal pepecselni, hanem a játék lényegére lehet fókuszálni, ezzel a fejlesztők egy picit megkönnyítik a játékosok dolgát.
A grafika nem lesz nyálcsorgatóan gyönyörű, de megállja a helyét. Nem saját a motor, a srácok a Nival Interactive-tól vásárolták meg a Silent Storm technológiáját, és egy kicsit feljavították és átalakították a saját igényeiknek megfelelően. Aminek sokan örülnek majd, az a kamera szabad forgatásának a lehetősége és az, hogy nagyon ráközelíthetünk az karakterekre vagy épületekre. Egy másik újítás a játékmenetre is nagy mértékben kihat, ez pedig a rombolható környezet: mindent el lehet pusztítani vagy akár egy új bejáratot is lehet robbantani, ha nagyon védenék azt, ahol be szeretnénk hatolni, de a fedezékek sem tartanak majd örökké, egy gránát vagy egy akna elintézheti (velünk együtt).
A fentiek remélem meggyőztek minden rajongót, hogy az elődökhöz méltó folytatás készülődik megjelenni majd jövő év tavaszán. Addig csak ki kell bírni valahogy, biztosan kapunk még beszámolókat a fejlesztés menetéről. Vagy csak előkapjátok a második rész lemezét, és nosztalgiáztok egy kicsit vele...
Mint írtam, 4 frakció lesz, és először a széria történetében ezek közül lehet választani, melyiknek dolgozunk. Néha váltani is lehet köztük, de amiatt nem kell igazán aggódni, hogy esetleg rossz oldallal lépünk szövetségre, ugyanis nincs igazán gonosz vagy jó fél, még a szabadságharcosok sem sokkal többek, mint egy alvilági banda tagjai - mi meg csak a pénzért vagyunk ott, szóval nem lógunk ki a sorból. A megszokott módon a területek a harcoló felek közt vannak felosztva, és állandóan változik a tulajdonosuk. Néha nélkülünk is bekövetkezhet változás, de azért nagyrészt rajtunk múlik, hogy a megbízónk megkaparint-e egy kiszemelt szeletet a tortából, vagy sem.
A feladatok sokszínűek lesznek, egy falu megtisztításától kezdve egy épület felfrobbantásán át akár egy magas pozícióban lévő vezető likvidálásáig minden belefér. Amint végeztünk, a terület a főnöké lesz, mi pedig mehetünk a következő küldetésre. Ám itt is van egy nagy különbség az elődökhöz képest: most nem kell minden egyes katonát megölni, hogy teljesítsük a megbízást - elég, ha csak a célpontot megöljük. Sokszor okosabb is lesz, ha nem kezdünk bele nagy harcokba, mert túlerő is lesz, tehát a jobban kidolgozott lopakodást ajánlott lesz használni.
A fegyverek biztos ismerősek lesznek a sorozat rajongóinak, a legtöbb visszatér az előző részből. A kicsit futurisztikusabb példányokat viszont egy külön sci-fi módban lehet csak elérni, ha végül meghagyják a játékban a fejlesztők. De a Jagged Alliance 3 helyszíne sem lesz idegen, sok mindenben fog emlékeztetni Arulcóra. Ami viszont más lesz, az az erőforrás-menedzselés hiánya. Nem kell bányát elfoglalni és más hasonló dologgal pepecselni, hanem a játék lényegére lehet fókuszálni, ezzel a fejlesztők egy picit megkönnyítik a játékosok dolgát.
A grafika nem lesz nyálcsorgatóan gyönyörű, de megállja a helyét. Nem saját a motor, a srácok a Nival Interactive-tól vásárolták meg a Silent Storm technológiáját, és egy kicsit feljavították és átalakították a saját igényeiknek megfelelően. Aminek sokan örülnek majd, az a kamera szabad forgatásának a lehetősége és az, hogy nagyon ráközelíthetünk az karakterekre vagy épületekre. Egy másik újítás a játékmenetre is nagy mértékben kihat, ez pedig a rombolható környezet: mindent el lehet pusztítani vagy akár egy új bejáratot is lehet robbantani, ha nagyon védenék azt, ahol be szeretnénk hatolni, de a fedezékek sem tartanak majd örökké, egy gránát vagy egy akna elintézheti (velünk együtt).
A fentiek remélem meggyőztek minden rajongót, hogy az elődökhöz méltó folytatás készülődik megjelenni majd jövő év tavaszán. Addig csak ki kell bírni valahogy, biztosan kapunk még beszámolókat a fejlesztés menetéről. Vagy csak előkapjátok a második rész lemezét, és nosztalgiáztok egy kicsit vele...
Ha még csak most találtad meg akkor nem tudod hogy miből maradtál ki eddig!!
És miért csak talán szerintem megéri!!!!!
ÉN pl már vagy 20-szor végigvittem (na jó mod-okkal együtt)
de nagyon jó (ahhoz képest h nincs jó grafikája) még mindig játszok vele!!
egyébként én megnéztem a trailert és nagyon fa**a lett a játék!!!!!!!
Csak 1 nagy kérdésem lenne még!!!!
Járműveket láttam de h lehet-e vezetni őket majd?????( ugye a ja2-ben nem nagyon voltak ilyenek max 2 Ha jól emlékszem!!)
Már sokszor mondtam, hogy a cikkek elolvasása sokat segít abban, hogy értelmes kommentárokat fűzhessünk hozzá....
Nos ehhez lenne kommentárom!!!!
ÉN pontos megjelenési időre voltam kíváncsi és azt nem találtam (jó h 2008(mondjuk most már tudom h tavasszal))
Ja és még az lenne a kérdésem h miért is csalóka a nevem??????
enyhe utalás akart lenni??????
(ha jól emlékszem akkor volt egy hawkeye (pcg-nál!!! vagy nem????)
Lásd: "Egyébként a PCGuru-ban benne volt a 2. rész!!!! Hogy pontossan melyikben azt nem tudom de azt biztos h volt!!!! "
kontra:"Aki régóta olvassa a magazint, annak biztosan ismerős a játék, mert pont öt éve volt teljes játékként mellékelve a második rész."
És: "Pontossan mikor fog megjelenni a játék???? Már jó lenne!!!!!! Ha v.ki tud infót róla akkor írjon!!!!"
Kontra: "A fentiek remélem meggyőztek minden rajongót, hogy az elődökhöz méltó folytatás készülődik megjelenni majd jövő év tavaszán."
Már sokszor mondtam, hogy a cikkek elolvasása sokat segít abban, hogy értelmes kommentárokat fűzhessünk hozzá....
Na végre! Már vagy 4 éve erre a játékra várok... Mióta elhintették egy magazinban (vagy a Guruban, vagy a Gamer-ben), hogy készül, azóta várom.
Még anno a 2002/09-es számhoz adott Jagged Alliance 2-vel ismertem meg a sorozatot, és nagyon bejött! Pedig körökre osztott, tehát nem éppen a kedvenc műfajaim egyikét képviselte, de maga a hangulat, a körítés, s a tökös zsoldosok meghozták a kedvemet. Nagyon élveztem, sok órát eltöltöttem vele.
Ezek után rohadtul elkezdtem várni a 3. részt!
Ahogy olvasom, annyira markánsan nem változnak a dolgok (kivéve a 4 frakcióhoz csatlakozást), de ha olyan addiktív lesz, mint a 2. rész, akkor biztos bele nézek.
Ezek után csak egy kérdés van: mi a helyzet a "fake" folytatással, a Jagged Alliance 3D-vel???
Hogy pontossan melyikben azt nem tudom de azt biztos h volt!!!!
Nekem is onnan van meg!!!
Már jó lenne!!!!!!
Ha v.ki tud infót róla akkor írjon!!!!
Köszi!!!
ÜDV!!!!