Sok-sok pletyka után tavaly decemberben a Bethesda hivatalosan is leleplezte a méltán híres Elder Scrolls-széria legújabb felvonását, a Skyrimet, amelyről azóta is folyamatosan látnak el minket mindenféle fontos információkkal. Az elmúlt hónapokban részletekbe menően beszéltek a direkt a játékhoz írt grafikusmotorról, s arról, hogy milyen okos lesz a mesterséges intelligencia. Olvashattunk arról is, hogy miként fejlődik a játékmenet, meg arról, hogy milyen terveik vannak a megjelenés utáni tartalomtámogatással és a modkészlettel kapcsolatban -- és persze sokszor demózták is a játékot.
A Bethesda képviselői ott voltak az E3-on, a GamesComon és a PAX-on, egyszóval a nyár minden komolyabb játékostalálkozóján, s lelkesen mutogatták az újságíróknak az üdvöskéjüket -- a prezentációkon látott demót pedig most mi is megcsodálhatjuk, mégpedig a játék vezető tervezője, Todd Howard narrációja mellett.
A Bethesda képviselői ott voltak az E3-on, a GamesComon és a PAX-on, egyszóval a nyár minden komolyabb játékostalálkozóján, s lelkesen mutogatták az újságíróknak az üdvöskéjüket -- a prezentációkon látott demót pedig most mi is megcsodálhatjuk, mégpedig a játék vezető tervezője, Todd Howard narrációja mellett.
Ahogy elnézem, végre normálisan néznek majd ki a szereplők modok nélkül is, és a cuccok sem állnak majd idétlenül a karakteren. Itt már nem kell majd modokhoz nyúlni ha egy szebb női karaktert akarok kreálni. Kövezzetek meg de ennek örülök legjobban Alig várom hogy megjelenjen a játék. Sárkányokat ölni pedig nekem motiváció nélkül is lenne kedvem, ha csak érdekességképpen rakták volna a játékba a kecskék/szarvasok helyére, nem járna értük jutalom, akkor is gyilkolnám őket.
On: Valószínű, hogy nem ezek voltak a legerősebb sárkányok. Asszem, ahogy szintet lépsz, úgy halad előre az invázió, és úgy jelennek meg az egyre erősebbek. a Többi lény szintezését meg a Falloutos rendszerrel oldják meg asszem. Ott pedig nem lehetett észrevenni.
"To be who you want, do what you want" Magyarra lefordítva:
"Hogy az legyél aki akarsz, és azt csinálj amit akarsz"
Ha nem akarsz mágus lenni, azt a fejlődési fát egyszerűen NEM fejleszted.
Fallout vs Elder Scrolls-hoz:
A Bethesda a Perk-rendszert (bocs, jobb szavam nincs rá) a Falloutokból vették át, és ez szerintem egy jó ötlet volt.
Ha nekem írtad: ...és mit csináljak vele? Kapok egy dragon powert, ok. De minek? Szép dolog, hogy ezzel fejleszthetem magam, de mi ellen? A legerősebb mitológiai lény a sárkány, ha őket öljük, akkor logikus lenne, hogy náluk nagyobb hatalmú lényekkel is küzdeni kell. Ellenkező esetben semmi értelme az egésznek. Na most azt meg ugye nehéz elképzelni a látottak után, hogy lesz még náluk is rosszabb.
"Nem gond, ha jótól merítettek ötletet, de kellene az a + bele, ami legalább az előző részben még megvolt: semmi ingert nem érzek sárkányt ölni pl. ha nem látom értelmét."
+1
Na, meg számomra azzal is kicsit elveszik az értelme az egésznek, hogy gyakorlatilag mindenes lehetek itt is, mint az Oblivionnál: dobálhatom a labdákat, energiaizéket, meg kiválóan kardozhatok is... Ok, hogy van Battlemage kombináció, de én tolvajként is battlemage-ként végeztem az Oblivionban . A videó alapján itt sem lesz másképp. S ez baj, hogy nincs specializáció, mint a klasszikus RPG-kben. Ott meg kellett harcolni minden szintért, és tényleg érezted, hogy megküzdöttél a szintedért, meg a skillekért. Itt mindezt csak bónusznak érzem, amúgy olyan mindegy, mit csinálsz... Na, ez a baj, és ezért nem RPG az Elder Scrolls már, hanem egy akciójáték némi szerepjátékos elemmel.
blue21:
Ezek nem olyan "hibák", melyek az "alfa" vagy "béta" verziónak tudhatók be. Ezek bizonyára marketingszempontú egyszerűsítések, melyeknek én személy szerint nagyon nem örülök. Nem a játék jelenlegi technikai formájával van a bajom, hanem pont azokkal az alapokkal, melyeken nem is akarnak változtatni, sőt, koncepció, hogy ilyen legyen...
Valószínűleg én is több száz órát fogok beleölni, de azért mégis ennél sokkal többre vágynék. Bizonyára GOTY minden év ez a cím is, de jobban örülnél, ha egy igazi RPG-vel játszhatnék, nem szarrá butított, de kétségtelenül élvezetes, világában összetett akció-RPG-vel.
a kezelőfelület le vett a lábamról de még amikor megláttam a térképet
huhúú
Amikor a 3 videóban meghallottam a Morrowind zenéjét kirázott a hideg ( persze jó értelemben)
nagyon szép minden és nekem már csak az hiányzik hogy amikor felvesz tárgyakat kinyit ajtókat ládákat akkor azt csinálja is meg úgy értem hogy fogja meg a kezével de ez egy nagyon kicsi dolog és igazából nem is érdekel a látottak alapján!
Nekem főleg a kombók tetszenek, fut előled valaki megfogod és hátbaszúrod.
és sok más csodaszép dolog nagyon várom!!
A beszélgetés is nagyon jó!
Most már nem fagy meg a világ amikor beszélsz valakivel
és tudsz közbe járkálni!
fúú most KELL MOST
Valaki megmondaná hol van itt a szex ?