• A People Can Fly egy horrorjátékon is dolgozott anno
  • Ez egy noir hangulatú horror lett volna
  • A THQ végül elkaszálta

Adrian Chmielarz, a Metropolis Software, a People Can Fly és a The Astronauts társalapítója árulta el, hogy anno, 2005 és 2006 között a jelenleg az Outridersen dolgozó People Can Fly egy noiros horrorjátékon ügyködött. Ez lett volna a Come Midnight, amit még PS3-ra és Xbox 360-ra akartak elkészíteni.

A játék helyszínéül Boston szolgált volna, a cselekményt pedig 1946-ba helyezték. A történet főhőse Mike Elroy magánnyomozó volt, és képes lett volna a halottakkal csevegni, miután egy rövid időre ő is meghalt. Chmielarz szerint a sztori Chandler és HP Lovecraft mixeként hatott.

A csapat elkészített egy techdemót és elkezdtek a legnagyobb stúdióknál, köztük a Ubisoftnál kilincselni. Senkit sem érdekelt a program, szóval a People Can Fly új projekt után nézett és elkezdtek, ez volt a Ravenwolf. Aztán, amikor már majdnem elfelejtették a Come Midnightot, rájuk telefonált a THQ, hogy érdekli őket a játék.

A People Can Fly ezután két évig dolgozott a projekten, de a játék végül nem valósulhatott meg, mert a THQ elkaszálta a S.T.A.L.K.E.R. javára. Chmielarzék ekkor még nem adták fel, bár nem is foglalkozhattak a Come Midnight-tal, ugyanis anyagi nehézségekbe ütköztek. A két évnyi munka túl sokat emésztett fel, így a kasza – amit a THQ elég ocsmányul kezelt, mert három héttel előtte már minden kapcsolatot megszakított a stúdióval – rosszúl érintette őket.

Szóval fogták az Unreal Engine-t, készítettek egy új prototípust immár a Painkiller akcióorientáltságára alapozva, és azt bemutatták az Epic Gamesnek, hogy megtudják, az elképzelés elég jó-e ahhoz, hogy bemutassák egy kiadónak. Az Epic igennel felelt, és így indult meg a Bulletstorm fejlesztése. Chmielarz ekkor még egyszer megpróbálta áttolni a Come Midnight-ot, de újfent elutasították.