A Doom egy kortalan klasszikus, mindenki szereti, és még ma, közel húsz évvel a megjelenése után is ugyanolyan élvezetes irtani benne a démonokat, mint 1993-ban, a shareware-korszak aranynapjaiban. Mi lenne viszont akkor, ha a Doom ma jelenne meg, és, mint a modern shooterek többsége, igyekezne megfelelni a mainstream-réteg igényeinek? Sőt, továbbmegyünk: mi történne, ha az id helyett a Treyarch kapná a munka oroszlánrészét?
Nos, valószínűleg ugyanez játszódott le a Chubzdoomer nevű modder fejében is, amikor elkészítette a Doom II Call of Duty paródia-modját. Chubzdoomer szerint a mai FPS-ek "szarok", semmit sem csinálunk bennük, csak rohanunk a lineáris pályákon és hú, de meglepődünk az archetipikus, gagyi sztori fordulatain. A Doom II - Call of Dooty: Green Ops persze nemcsak standard, de különleges kiadás formájában is letölthető, ez esetben kapunk soundtracket, csengőhangot és művészeti albumot. Az igazi kincs azonban kétségtelenül a Collector's Edition, ez minden Call of Dooty rajongó nedves álma: benne DLC, "így készült"-dokumentáció, papercraft doomguy... azt hiszem, megvettek kilóra. Alant egy videó, csak hogy mindenki tudja, miről is van szó.
A hírért külön köszönet a sasszemű Wilson kollégának!
Nos, valószínűleg ugyanez játszódott le a Chubzdoomer nevű modder fejében is, amikor elkészítette a Doom II Call of Duty paródia-modját. Chubzdoomer szerint a mai FPS-ek "szarok", semmit sem csinálunk bennük, csak rohanunk a lineáris pályákon és hú, de meglepődünk az archetipikus, gagyi sztori fordulatain. A Doom II - Call of Dooty: Green Ops persze nemcsak standard, de különleges kiadás formájában is letölthető, ez esetben kapunk soundtracket, csengőhangot és művészeti albumot. Az igazi kincs azonban kétségtelenül a Collector's Edition, ez minden Call of Dooty rajongó nedves álma: benne DLC, "így készült"-dokumentáció, papercraft doomguy... azt hiszem, megvettek kilóra. Alant egy videó, csak hogy mindenki tudja, miről is van szó.
A hírért külön köszönet a sasszemű Wilson kollégának!
Például ha üldöz egy csapat terrorista és én beszaladok egy sikátorba, ahol van egy drótkerítés, bekerítenek és megölnek, mert habár 10 perccel ezelőtt pont ott másztam át, most valahogy képtelen rá a karakter. Ez az igazán szomorú. A régi játékokban ha egyszer berakott egy térképre, azt már nem zárta lett mögötted mihelyt beléptél egy ajtón. Ha szorult helyzetbe kerültél, visszahátrálhattál egészen a kezdőpontig.
Nem hiszem hogy erre jó magyarázat lenne az, hogy a mai játékok a "lényegre" fókuszálnak, ez csak valami idióta magyarázat arra, hogy egy egész város lemodellezése helyett csak egy-egy folyosóra voltak képesek, a többi csak háttér. Ha a küldetés azt mondja, nyírjak ki mindenkit az utcán, ne bukjam már el a küldetést csak azért, mert én a kedvenc vadászpuskámmal intéztem el őket a kihelyezett géppuskafészek helyett. Szánalmas
Az a baj, hogy ez még igaz is... :U