- A Blizzard szerint esély sincs a Diablo 2 remasterelt változatára
- Egy lelkes amatőr átrakta az egyik szakaszt Unreal Engine 4 alá
- Ezt videón is megmutatta
- Ennél többet viszont nem tervez
Miközben a Blizzard valószínűtlennek tartja azt, hogy elkészül a Diablo 2 remasterelt változata – mivel a forráskód és az assetek is elvesztek –, egy lelkes amatőr, Toni Dorotic megmutatta, hogyan festene a játék egyik pályája, ha azt átültetnék az Unreal Engine 4 alá.
Egész pontosan a Kurast dokkokat helyezte át a motor alá, méghozzá az alapjaitól újraalkotva azt. És sajnos ennyivel kell beérnünk, ugyanis Dorotic mindezt pusztán szakmai gyakorlatként kezelte, nem tervezi se a pálya nyilvánossá tételét, se azt, hogy az egész játékot átültesse Unreal Engine 4 alá – ami azért nem meglepő, hiszen hatalmas munka lenne.