A Ubisoft Shanghai műhelyében készülő játék kisebb-nagyobb változásokon esett át, amióta legutóbb láttuk. Kezdésnek a történet már nem Chicagóban játszódik, hanem a fiktív Haventonban, ahol a névtelen -- korábban Adam Collins névre keresztelt -- főhősünknek primitív szerszámokkal kell túlélnie a kies és szinte teljesen romokban álló városban.
A sajtóközlemény szerint komoly történetet kapunk, amiben fontos szerepet kapnak az emberi érzelmek, a játékmenetet illetően pedig rengeteg platformszekcióra és harcra kell számítani, ám utóbbi helyzetekben nem csak a nyers erő lesz a célravezető, sokszor elegendő csak megfélemlíteni a támadóinkat.
Az aktuális tervek szerint az I Am Alive télen meg fog jelenni, ám csak digitális úton, az XBLA és a PSN rendszerén keresztül, valamint a korábbi ígéretekkel ellentétben mégsem lesz PC-s verzió.
A sajtóközlemény szerint komoly történetet kapunk, amiben fontos szerepet kapnak az emberi érzelmek, a játékmenetet illetően pedig rengeteg platformszekcióra és harcra kell számítani, ám utóbbi helyzetekben nem csak a nyers erő lesz a célravezető, sokszor elegendő csak megfélemlíteni a támadóinkat.
Az aktuális tervek szerint az I Am Alive télen meg fog jelenni, ám csak digitális úton, az XBLA és a PSN rendszerén keresztül, valamint a korábbi ígéretekkel ellentétben mégsem lesz PC-s verzió.
-.-
Először is örülök, hogy megjelenik végre, de ugyanakkor elszomorít az is, hogy nem Chicago és nem a régi karakter, kicsit eltértek az eredeti dolgoktól, de nagyon!
Nahh.. a letölthető formáról meg ne is beszéljünk....
csak digitális formában letölthető de az is csak konzolon.Ennyire nem kéne mélyre süllyedni,pláne egy ilyen címmel.
De szerintem bukta lesz ha csak digitálisan lehet megvásárolni.