• Jelentős átalakulás előtt áll a Hyper Scape
  • A Ubisoft felvázolta, milyen változtatásokra lehet számítani

Hiába indult el nagy reményekkel néhány hónappal ezelőtt előbb béta, majd teljes formában a Ubisoft saját battle royale játéka, a Hyper Scape, a kompetitív lövölde végül nem igazán volt képes beváltani a hozzá fűzött reményeket. A fejlesztők azonban nem adják fel: olyannyira nem, hogy jelentősen átalakítják a játékot, melyről egy friss blogbejegyzésben számoltak be nemrég.

A fejlesztőcsapat öt pont mentén haladva szeretne csiszolni az élményen, melyek az alábbiak lesznek:

  • Harci komfort - A harc nehézségét és mélységét tekintve nemcsak a plafon van magasan a játékban, hanem a padló is, ezért az újoncok komoly nehézségekkel szembesülnek. Jelenleg túl nehézkes a célzás, mint ahogy a többi játékos konzisztens sebzése is komoly kihívás, különösen konzolokon.
  • Megérkezés - A kezdő játékosoknak jelenleg nincs elég terük és idejük beletanulni a játékba és sikerélményt szerezni.
  • Játékmódok - A fő játékmód, a Crown Rush igencsak kegyetlen tud lenni, ezért szeretnének más, változatos játékmódokat kínálni, köztük deathmatch jellegűeket is.
  • Célok - Jelenleg nincs elég közép- és hosszú távú cél, amik eléréséért küzdhetnének a játékosok. A változtatás első lépéseként a Season 2-vel bekerül a játékba a Player Ranking.
  • Cross play - Mindig is tervben volt, de most meggyorsítják a bevezetését, hogy ne legyen gond a játékosok mennyiségével.

Hogy a fenti dolgok valóban megvalósulhassanak és javulhassanak, a csapat átvált arra a sejtszerű felépítésre, amit a Rainbow Six Siege esetében már sikerrel alkalmaztak. A Ubisoftnál remélik, hogy a jövő héten induló második szezon során is érezni fogják már a játékosok az előrelépést.