Az új frakció, az orkok a Dark Messiah világából lépnek elő, brutálisak, rabszolgatartók, egyszóval ők testesítik meg az erőt az erő és a mágia világában. Lényeik között orkok, goblinok, küklopszok, valamint a Dark Messiah-ban már megismert és megutált Pao Kaisok is felbukkannak. Új kampányt is kapunk, amelyben a stratégiai játék világának soha nem látott, drámai mélységeibe merülhetünk alá: előbukkannak a Dark Messiah-ban látott szereplők (innen látszik, hogy nem készült szinkronban a két játék, gyakorlatilag a második küldetéslemezre kezdik összefűzni a szálakat Ubiék...), egy ork hadvezér történetét mesélik el, aki rádöbben, hogy a lovagokat megfertőzték a démonok, ezért önálló harcba kezd a komplett világ ellen.
Új fejlesztési szint, amelynek hála a játékban lelhető ÖSSZES kreatúrát egy másik úton indíthatjuk majd el - tehát választanunk kell majd menet közben, hogy milyenné kívánjuk változtatni kedvenceinket -, ezzel a lények száma a programban eléri majd a 170-et. Az új képességeknek köszönhetően - amit a fejlesztésnek hála kapunk meg - rengeteg, taktikát megváltoztató elem kerül bele a programba. Új épületek, varázslatok (köztük a regeneráció!), kombinálható varázstárgyak és egyéb mókák sokasága került bele a Tribes of the Eastbe: megjelenés idén szeptember huszadikán.
Friss!
Varázslatok: Arcane Crystal (blokkolja a harcmező egy részét, második szintű idézőmágia), Blade Barrier (három mezőt blokkol a harcmezőn, negyedik szintű idézőmágia), Deep Freeze (lefagyasztja az ellenfelet és nem mágikus sebzést ad neki, ötödik szintű pusztítómágia), Divine Vengeance (megnöveli a célpont kreatúra erejét annyival, ahányat elpusztítottak már belőle, fénymágia, negyedik szint), Regeneration (gyógyítja - és akár fel is támasztja - a nem élőholt kreatúrákat, fénymágia, második szint), Sorrow (morált és szerencsét csökkent, első szintű sötétmágia), Summon Hive (idéz egy kaptárt, amelyből méhek rajzanak ki, sebezve az ellenfelet, negyedik szintű idézőmágia), Vampirism (a célpont kreatúrát ellátja a vámpírok képességével, életerőt szív ütésenként, ötödik szintű sötétmágia).
Még egy kis friss!
Felkerült egy szuperhangulatos kis videócska THE PLAYER és RBaly aktív közreműködésének hála. A saga itt véget ér: különös szövetségek fognak össze, hogy együtt nézzenek szembe a hatalmas ellenséggel, amelyet, ha legyőznek, talán végképp béke borul a világra. Érdemes megnézni (tölthetitek szerverünkről, illetve innen a hír alól is), hiszen hatalmas hangulata van! Nagyon profi a tálalás, de sajnos ténnyé is válik általa: ez az utolsó küldetéslemez a játékhoz. Reméljük, a sorozat nem megy el pihenni, hanem a készítők gőzerővel nekiállnak - mostani tapasztalataikat felhasználva, talán egy kicsit több újdonságot belecsempészve - a hatodik résznek.
Új fejlesztési szint, amelynek hála a játékban lelhető ÖSSZES kreatúrát egy másik úton indíthatjuk majd el - tehát választanunk kell majd menet közben, hogy milyenné kívánjuk változtatni kedvenceinket -, ezzel a lények száma a programban eléri majd a 170-et. Az új képességeknek köszönhetően - amit a fejlesztésnek hála kapunk meg - rengeteg, taktikát megváltoztató elem kerül bele a programba. Új épületek, varázslatok (köztük a regeneráció!), kombinálható varázstárgyak és egyéb mókák sokasága került bele a Tribes of the Eastbe: megjelenés idén szeptember huszadikán.
Friss!
Varázslatok: Arcane Crystal (blokkolja a harcmező egy részét, második szintű idézőmágia), Blade Barrier (három mezőt blokkol a harcmezőn, negyedik szintű idézőmágia), Deep Freeze (lefagyasztja az ellenfelet és nem mágikus sebzést ad neki, ötödik szintű pusztítómágia), Divine Vengeance (megnöveli a célpont kreatúra erejét annyival, ahányat elpusztítottak már belőle, fénymágia, negyedik szint), Regeneration (gyógyítja - és akár fel is támasztja - a nem élőholt kreatúrákat, fénymágia, második szint), Sorrow (morált és szerencsét csökkent, első szintű sötétmágia), Summon Hive (idéz egy kaptárt, amelyből méhek rajzanak ki, sebezve az ellenfelet, negyedik szintű idézőmágia), Vampirism (a célpont kreatúrát ellátja a vámpírok képességével, életerőt szív ütésenként, ötödik szintű sötétmágia).
Még egy kis friss!
Felkerült egy szuperhangulatos kis videócska THE PLAYER és RBaly aktív közreműködésének hála. A saga itt véget ér: különös szövetségek fognak össze, hogy együtt nézzenek szembe a hatalmas ellenséggel, amelyet, ha legyőznek, talán végképp béke borul a világra. Érdemes megnézni (tölthetitek szerverünkről, illetve innen a hír alól is), hiszen hatalmas hangulata van! Nagyon profi a tálalás, de sajnos ténnyé is válik általa: ez az utolsó küldetéslemez a játékhoz. Reméljük, a sorozat nem megy el pihenni, hanem a készítők gőzerővel nekiállnak - mostani tapasztalataikat felhasználva, talán egy kicsit több újdonságot belecsempészve - a hatodik résznek.
És tetszik hogy a régi szörnyek jobban néznek ki!!!!!!
A 4 után egyenesen felüdülés! Az valami ratyi volt. Ezt a kieget is nagyon várom!
Az valahogy nem tudta hozni az előző részek hangulatát. Viszont az ötödik nagyon jó lett, kíváncsi leszek a kiegészítőre.
kijátszottam
a magyar nyelv csodái, csak meg kell cserélni a két szó elejét
bocs a duplapostért
Mondjak egy "jobbat"? Öntsük össze a kettőt, lássuk mi lesz belőle:
végigvittem
én ezt szoktam használni, és elég sok embertől hallom is.
Csak az alap játékkal játszottam egy kicsit, de az nagyon tetszett. Viszont az orkok miatt lehet, hogy megnézem. Jó egységek.