A streaming szolgáltatók közül már hosszú ideje a Netflixet éri a legtöbb kritika (jobbára az erőltetett diverzitás miatt), ám a számok mégis azt mutatják, hogy a platform bizony él és virul. A legutóbbi pénzügyi jelentésből például megtudhattuk, hogy 9 millió új felhasználó csatlakozott a közösséghez az előző negyedévben, így nem kevesebb mint 269,6 millió előfizetőt tudhat magáénak a legismertebb streaming szolgáltatás. Ennyi előfizető mellett már simán megtehetik, hogy kísérleteznek a különféle csomagokkal, a Bloomberg friss jelentése szerint pedig megvan rá az esély, hogy ingyenessé válhat a Netflix egész Európában.

wp1917118-netflix-wallpapers.jpg

Sőt, nemcsak Európában, de Ázsiában is. A kutya viszont ott van elásva, hogy ehhez a csomaghoz rengeteg reklámot csatolnának, amiket bizony végig kell nézni, csak úgy, mint egy tévéműsor esetében. A modell elsőre furának tűnhet, de ha belegondoltok, hogy a reklámokból sokkal több bevétele lehet a cégnek, mint az átlag felhasználókból, akkor nem is annyira vad elképzelés a teljesen ingyenes csomag. Kenyában már kipróbálták ezt a modellt, célzottan belőve arra a rétegre, akik néznék a tartalmakat, de nem engedhetnek meg maguknak még egy alap-csomagot sem.